• emo.gr
  • Sport
  • Ποιες αλλαγές φέρνει το 2018 στα αυτοκίνητα
Ποιες αλλαγές φέρνει το 2018 στα αυτοκίνητα

Το 2018 αναμένεται να είναι η χρονιά κατά την οποία θα ξεκινήσουν με κανονικούς ρυθμούς οι διασταυρώσεις για τα ανασφάλιστα και τα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, ώστε να επιβληθούν και τα ανάλογα πρόστιμα

Ελλάδα

Σε ό,τι αφορά στη χώρα μας, στα τέλη του 2018 , θα γίνουν πράξη τα ηλεκτρονικά διόδια τα οποία θα φέρουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα και την χρέωση ανά χιλιόμετρο. Η εφαρμογή τους θα ξεκινήσει από την Εγνατία Οδό και σταδιακά θα προσαρμοστεί όλο το οδικό δίκτυο της χώρας.

Αλλαγές έχουν εξαγγελθεί (ακόμη μία φορά) και στα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων στα τέλη της χρονιάς. Οι αλλαγές αυτές δεν αποκλείεται να είναι ριζικές και να φέρουν νέα δεδομένα επιβάρυνσης, όμως αν δε λάβουν σάρκα και οστά ουδείς πιστεύει πως τα τέλη θα γίνουν δικαιότερα.

Αλλαγές θα έχουμε από την επόμενη εβδομάδα και στους συντελεστές απομείωσης των μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων ανάλογα με την ηλικία και την κατηγορία αμάξωματός τους, οι οποίες δεν θα επιφέρουν σημαντικές επιβαρύνσεις ή ελαφρύνσεις στην τιμή τους.

Μέσα στη χρονιά αναμένεται επίσης να έχουμε αρκετές αλλαγές και στα ΚΤΕΟ, με στόχο μεταξύ άλλων να παταχθεί και το φαινόμενο των γυρισμένων χιλιομέτρων στα μεταχειρισμένα, αφού θα ελέγχονται πλέον και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου σε σχέση με αυτά που είχε στον περασμένο έλεγχο.

Το 2018 αναμένεται να είναι η χρονιά κατά την οποία θα ξεκινήσουν με κανονικούς ρυθμούς οι διασταυρώσεις για τα ανασφάλιστα και τα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, ώστε να επιβληθούν και τα ανάλογα πρόστιμα.

Ευρώπη

Το 2018 είναι η χρονιά κατά την οποία αρκετές μεγάλες πόλεις της Ευρώπης θα βάλουν σε ισχύ μέτρα περιορισμού των παλαιότερων και ρυπογόνων οχημάτων, ιδίως στα diesel. Ήδη στις Βρυξέλλες, από την 1η Ιανουαρίου του 2018 βρίσκεται σε ισχύ σε συγκεκριμένο τμήμα της πρωτεύουσας η απαγόρευση της κυκλοφορίας  diesel οχημάτων κατασκευής πριν το 199). Το 2019 η απαγόρευση αυτή θα ισχύσει και για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, ενώ θα απαγορευτούν και νεότερα diesel (Euro 3).

Στο Μόναχο αναμένεται επίσης μέσα στο 2018 να ξεκινήσει η απαγόρευση κυκλοφορίας στην πόλη για ρυπογόνα αυτοκίνητα και κυρίως για τα diesel, ακολουθώντας το παράδειγμα του Βερολίνου που ήδη έχει «εξοστρακίσει» τα παλιά και ρυπογόνα diesel από το κέντρο του. Ακόμη και στη μακρινή Κίνα από την 1 Ιανουαρίου απαγορεύτηκε η πώληση 553 συγκεκριμένων μοντέλων αυτοκινήτων, τα οποία ρυπαίνουν περισσότερο από τα υπόλοιπα.

Στάνταρ το eCall

Από τον ερχόμενο Απρίλιο, όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να έχουν στάνταρ το σύστημα eCall, μια κλήση έκτακτης ανάγκης η οποία θα ενεργοποιείται αυτόματα σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος, ειδοποιώντας έτσι όσο το δυνατόν πιο άμεσα τις υπηρεσίες βοήθειας για το ατύχημα, δίνοντας την ακριβή θέση  του αυτοκινήτου που τράκαρε. Το μέτρο αναμένεται να σώσει ζωές.

 


#emo attacks
  • Προς τι ο σάλος; Πήρε ο Ζάεφ το “Μακεδονία” για τη χώρα του; Υπάρχει άλλο κράτος που να φέρει αυτό το όνομα; Το Βόρεια θα το χρησιμοποιεί χαϊδευτικά. Καλά κρασιά και ‘Ακάκιε,τα φασόλια να είναι από τις Πρέσπες”
  • “Δεν πάω πουθενά” απάντησε ο Σταύρος Θεοδωράκης στις φήμες που τον φέρνουν στην Αυτοδιοίκηση: παραμένει στην κεντρική πολιτική σκηνή, εκεί που όλα αρχίζουν με χαρά και τελειώνουν με Καρρά!
  • Μέχρι το 2030, 2040 άντε 2050, οι τωρινοί πολιτικοί θα είναι ιδιώτες
  • Ρεμπέτης-Μπέτις μεδέν-μεδέν
  • Υπάρχει μια ύποπτη σιωπή γύρω από την (μη) περικοπή των συντάξεων: μάλλον πήγαν Ιταλία με το ασημένιο βέλος
  • Καζαντζιδική είναι η Κατερίνα ρε παιδιά: “μα το δικό σου αμάρτημα, του κόσμου όλα τα δάχτυλα”