• emo.gr
  • Sport
  • Στις καλένδες τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα και τέλη με το μήνα
Στις καλένδες τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα και τέλη με το μήνα

παρά την ύπαρξη προστίμων πολλοί ιδιοκτήτες προτιμούν να κυκλοφορούν ανασφάλιστοι.

Μπορεί η ΑΑΔΕ να προαναγγέλλει πρόστιμα  για τα ανασφάλιστα οχήματα, ωστόσο τα προβλήματα είναι σοβαρά και η  υλοποίηση του μέτρου παραπέμπεται στις ελληνικές καλένδες

Πηγές του ΥΠΟΙΚ παραδέχονταν ότι το κρίσιμο στοιχείο της διασταύρωσης των στοιχείων, δεν έχει γίνει ακόμη πραγματοποιηθεί

Επίσης, από το περασμένο καλοκαίρι (οπότε και έγινε η 1η διασταύρωση) ως σήμερα, τα ανασφάλιστα έχουν αυξηθεί στις 800.000 (από 600.000).

Άρα παρά την ύπαρξη προστίμων πολλοί ιδιοκτήτες προτιμούν αν κυκλοφορούν ανασφάλιστοι.

Επιπλέον δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα το πρόβλημα με τα οχήματα που είναι κλεμμένα, με όσα έχουν παραδώσει πινακίδες.

Ο λόγος που επικαλούνται οι αρμόδιοι είναι ότι η έλλειψη μηχανογράφησης στις Περιφέρειες άρα και στα στοιχεία του Μεταφορών, προκειμένου να γίνει αυτόματη ενημέρωση της βάσης δεδομένων της ΑΑΔΕ. Μόνο αυτά τα οχήματα υπολογίζονται σε 200.000- 250.000..

Όταν θα γίνει η διασταύρωση στοιχείων και σε όσους βεβαιωθεί ότι το όχημά τους παραμένει ανασφάλιστο θα λάβουν ραβασάκια από την Εφορία, προκειμένου να προσέλθουν να πληρώσουν πρόστιμα από 100 έως 250 ευρώ.

Τα πρόστιμα

Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα διαμορφώνονται ως εξής:

Μηχανές

Ως 250 κυβικά: Πρόστιμα 100 ευρώ

Άνω των 250 κυβικών: Πρόστιμα 150 ευρώ

Αυτοκίνητα

Ως 1.000 κυβικά: Πρόστιμα 200 ευρώ

Άνω των 1.001 κυβικών: Πρόστιμα 250 ευρώ.

Τέλη με το μήνα

Εντωμεταξύ τη ρύθμιση «τέλη με τον μήνα», που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες οχημάτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους να τα κυκλοφορήσουν πληρώνοντας αναλογία του ποσού των τελών μέχρι τέλος του έτους, σχεδιάζει να επαναφέρει το επόμενο διάστημα το υπουργείο Οικονομικών, σε μια προσπάθεια να αρθεί η ακινησία χιλιάδων οχημάτων και να αυξηθούν τα δημόσια έσοδα.

Θα  ισχύσει ο κανόνας που προβλέπει ότι όσο περισσότεροι είναι οι μήνες εντός των οποίων θα κυκλοφορήσουν τα Ι.Χ., τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το ποσό που θα πρέπει να πληρώνει ο ιδιοκτήτης.

Σύμφωνα με τα ισχύοντα:

-για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 1 μηνός καταβάλλονται τα 2/12 των αναλογούντων ετήσιων τελών κυκλοφορίας,

-για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 3 μηνών καταβάλλονται τα 4/12 των ετήσιων τελών κυκλοφορίας,

-για άρση ακινησίας για το υπόλοιπο διάστημα του έτους και μέχρι το τέλος του 2018, καταβάλλονται τα δωδέκατα του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας που απομένουν από την ημερομηνία της άρσης μέχρι και το τέλος του έτους, συν 2/12 των αναλογούντων ετήσιων τελών.

Οι τρεις ανωτέρω επιλογές, εκτός απροόπτου, θα είναι δεσμευτικές και δεν θα παρέχεται η δυνατότητα επιλογής άλλου χρονικού διαστήματος πέραν όσων ρητά αναφέρονται στη διάταξη.

 

 


#emo attacks
  • Μέχρι και επίδομα ενοικίου στο Κολωνάκι: εκεί κατάντησαν τη χώρα οι προηγούμενοι
  • Εκεχειρία 30 ημερών στη Συρία: για ανθρωπιστικούς λόγους, δηλαδή γιατί έχει χαθεί η μπάλα
  • Μείωση φόρων μακροπρόθεσμα, γείωση βραχυπρόθεσμα
  • Kαλώς μας αναβάθμισε η Moody’s, αλλά το θέμα είναι να μας αναβαθμίσουν και τα Goody’s
  • Δεν είναι πρόσωπο ο Π.Κ. Πρόκειται για τον Ποινικό Κώδικα σε κωδική ονομασία
  • ΑΕΚ αήττητη και στη στέπα, Μανόλο γιατί έβγαλες Λάζαρο και Μπακασέτα;