• emo.gr
  • Χρονογράφημα
  • Από τον “ιστορικό χιονιά” στο ιστορικό αγαλματίδιο
Από τον “ιστορικό χιονιά” στο ιστορικό αγαλματίδιο

Οι κριτικοί κινηματογράφου διέσωσαν τους μετεωρολόγους

Ο επί τη βάση του, τη δομή του και το αποτέλεσμά του λανθασμένος σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός στη χώρα μας έχει επισημανθεί πολλάκις και από πολλούς.

Για παράδειγμα κάποιοι κριτικοί κινηματογράφου έπρεπε να είχαν γίνει μετεωρολόγοι. Εκεί υπάρχουν και προγνωστικά μοντέλα, δεν μπορεί θα πετύχαιναν κανά δυό βροχές και άλλες τρεις αντάρες μέσα στη σεζόν.

Διότι τώρα που έληξε το Champions League των σινεφίλ, τα Όσκαρ δηλαδή, ανατρέχουμε στις προβλέψεις που έδιναν την Ευνοούμενη φαβορί για τα Όσκαρ κοστουμιών, καλλιτεχνικής διεύθυνσης και μοντάζ.

olivia

Η Ολίβια Κόλμαν που το σήκωσε το τιμημένο, καθώς υποδύθηκε τη βουλιμική, αξιοθρήνητη και βιτσιόζα βασίλισσα Άννα, έπεφτε πάνω στην Γκλεν Κλόουζ που, με την ερμηνεία της στο οικογενειακό δράμα “Η σύζυγος” (The Wife), ήταν το ακλόνητο φαβορί.

Έλεγαν διαρκώς και έγραφαν πως είχε έρθει η ώρα για την Γκλεν Κλόουζ. Της το χρωστάγανε σου λέει καθώς στα 72 της, είχε ήδη στο ενεργητικό της εφτά υποψηφιότητες αλλά κανένα αγαλματίδιο. Και θα εξακολουθήσει στον ίδιο αριθμό, μιας και η Βασίλισσα δεν θα μπορούσε να μην πάρει το τρόπαιο.

Οι πληροφορίες που λένε πως τα μέλη της Ακαδημίας ψήφισαν τοιουτοτρόπως προκειμένου να εκθέσουν τους Έλληνες κριτικούς, ελέγχονται.

Η ουσία είναι πως οι κριτικοί κινηματογράφου διέσωσαν τους μετεωρολόγους, κάποιοι εκ των οποίων θα μπορούσαν να δοκιμάσουν την τύχη τους και σε προβλέψεις σχετικές με την έβδομη τέχνη, καθώς η “αυθαιρεσία” είναι δομικό σημείο του σινεμά.

Εκτός κι αν θέλουν να προάγουν τη μετεωρολογία σε Τέχνη, οπότε το ζήτημα αλλάζει.

 


Trusty.gr
#emo attacks
  • Αλ Τσαντίρι & Αλ Σιχτίρι: αλί, αλί και τρισαλί, τι τηλεθέαση είναι αυτή;;;
  • Πέσαμε από τα σύννεφα: Κανείς δεν είχε ποτέ αμφιβολίες για το ετήσιο “θαύμα” με το Άγιο Φως
  • Ο Ηρόδοτος επαληθεύτηκε από αρχαίο ναυάγιο και ο Πλούταρχος για το “καμιά δε μοιάζει με σένα-νε μάτια μου”
  • Δίχως τέλος το τραγικό και φριχτό γαϊτανάκι αυτοκτονιών