• emo.gr
  • Emotive
  • ΚΤΕΛ στην Αθήνα, οι ακρίτες του Ζωγράφου και η τρύπα του Καραμανλή
ΚΤΕΛ στην Αθήνα, οι ακρίτες του Ζωγράφου και η τρύπα του Καραμανλή

«Απαγορεύεται η πλήρωσις του λεωφορείου. Αφήσατε θέσεις δια τους καθ’ οδόν επιβάτας».

Πρόβλημα στις συγκοινωνίες θα δημιουργήσει η τρύπα του Καραμανλή στο δρόμο για Σούνιο και Ιθάκη, που θα παραμείνει κλειστή λόγω ρήγματος δέκα εκατοστών και κίνδυνο να πέσει ένας τόνος βράχια στον ανυποψίαστο διερχόμενο.

Οπότε και λόγω Covid επιστρατεύονται ΚΤΕΛ στην Αθήνα: Λιανοκλάδι-Κιούρκα-Μενίδι-Πέραμα από τον παλιό δρόμο, απαγορεύεται αυστηρώς στους επιβάτες να μεταφέρουν ζωντανά τα κοτόπουλα από το χωριό.

Αντίθετα επιτρέπονται κορεάτικα (χωριάτικα) λουκάνικα, χυλοπίτες και τραχανάς σπιτικός, αυγά κάθε μεγέθους και χρώματος, νερό από το Καματερό και ζαρζαβατικά από πιστοποιημένα μποστάνια.

Ενισχύονται οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα με πρώτη τη γραμμή 732, Αγίου Φανουρίου -Χαλκοκονδύλη με την ελπίδα να φανερώσει τα χαμένα λεωφορεία ο Άγιος. Και δεν είναι η στιγμή να πει «δε σου κάνω τον Άγιο».

Το Α8 εκτός από Audi,είναι και υπεραστική γραμμή Πολυτεχνείο – Ν. Ιωνία – Μαρούσι καθώς και τα εξωτικά Α. Ιλίσια στη σύνδεση τους με την Ακαδημία, ενώ η ακρτική περιοχή του Ζωγράφου επίσης θα ενισχυθεί στη γραμμή προς την Ακαδημία (όχι του Πλάτωνα).

Τα τουριστικά λεωφορεία διεκδικούν κομμάτι από την πίτα του ΟΑΣΑ, οι συνδικαλιστικοί φορείς  του οποίου αναμένεται να αντιδράσουν. Αυτοβούλως ή στο περίπου.

Σε αναζήτηση των νέων Σταμουλοκολάδων, το οποίο αν συμβεί θα είναι ένα ακόμη κοινό στοιχείο με την περίοδο 1990-1993, μετά τα τραπεζώματα των Αμερικανών στα Χανιά.

Επιστροφή στο μέλλον, φτάνει να έλθουν ξανά τα …Μερσεντέ της δεκαετίας του 1960, που μεγάλωσαν γενιές και γενιές σε ταχύτατες διαδρομές: αν είχες ξυριστεί πριν την επιβίβαση, όταν έφτανες στον προορισμό σου είχες γένια 3-4 ημερών.

Η επιγραφή στην αφετηρία του 109 ήταν όμως πολύ μπροστά για την εποχή της, όπως φαίνεται και στη φωτό : «Απαγορεύεται η πλήρωσις του λεωφορείου. Αφήσατε θέσεις δια τους καθ’ οδόν επιβάτας».

Όποτε δεν πληρώνονται και δεν εκπληρώνονται κάποια προαπαιτούμενα για την παροχή μιας υπηρεσίας, έρχονται κάποιοι στην πορεία (ΚΤΕΛ) να δώσουν τη λύση, με το αζημίωτο βεβαίως βεβαίως.

Διότι ως γνωστόν η επιχείρηση μεγιστοποιεί τα κέρδη της εκεί όπου το οριακό κόστος ισούται με το οριακό έσοδο.

Κάτι που ίσως ισχύει και για τη βιομηχανία των αστικών μεταφορών.

Πάντως για κινητοποίηση του Στρατού, συγκοινωνίες με Στάγιερ και Ρέο δεν ακούστηκε κάτι. Ακόμη.

 

 

 


#emo attacks
  • Εδώ Παππάς, εκεί Παππάς, που είναι ο Παππάς;
  • Ποινές εντός εκτός και επί τα αυτά
  • Με απόφαση Μητσοτάκη κανείς δε θα δει τους αγώνες του ΠΑΟΚ στο Champions League
  • Yπάρχουν ακόμη δικασταί εις τας Αθήνας !!!