• emo.gr
  • Emotions
  • Το κρυμμένο μήνυμα στη διαφήμιση του Γαϊτάνου
Το κρυμμένο μήνυμα στη διαφήμιση του Γαϊτάνου

Είναι πολυεπίπεδο το φετινό διαφημιστικό μήνυμα της Jumbo: Πέτρος Πιλάτος ή Ιούδας Γαϊτάνος;

Είναι πολυεπίπεδο το φετινό διαφημιστικό μήνυμα της Jumbo.

Ειδικοί επικοινωνιολόγοι, απουσιολόγοι-ψυχολόγοι και βυζαντινολόγοι, αποφάνθηκαν πως:

-Πρώτο μήνυμα εκλογικό, ειδικά για τις Περιφερειακές:

“Νομοί μην ξεχάσετε τη λαμπάδα”, γιατί μόνο με επικλήσεις του μεταφυσικού, κάτι μπορεί να αλλάξει.

Στα greeklish, το μήνυμα γίνεται:

Νο knee, don’t forget Lambada

Για ξέφρενο χορό, σαν να μην έχετε γόνατα.

Ως Πέτρος Πιλάτος, είναι αξεπέραστος ο Γαϊτάνος. Κουνάει το κεφάλι του σαν διαιτητής σε στημένο ματς, νίπτει τας χείρας του σαν ισαποστάκιας περί τα πολιτικά κόμματα και όμματα.

gaitanos_pilatos

Ως Ιούδας Γαϊτάνος έχει την απαιτούμενη συντριβή, αλλά και την αρμόζουσα φιλαργυρία.

ioudas_gaitanos

Κακώς τα απέρριψε όλα αυτά και ιδίως το κάψιμο της στρωμένης με πιστολάκι ατίθασης χαίτης του από λαμπάδα.

Πολλοί θα πουν πως συμβολίζει τον Ιούδα που είναι έθιμο να καίγεται, άλλοι το “στάχτη και μπούρμπερη να γίνουν όλα”, κυρίαρχο νεοελληνικό ιδεολογικό  ρεύμα, αλλά το αληθινό μήνυμα βρίσκεται αλλού: κλείστε τις γραίες στο σπίτι, μόνο την καταστροφή φέρνουν: για το Πάσχα, για την Πρωτομαγιά, για τις εκλογές.

Αν αυτό δεν είναι εφικτό, κατασχέστε τους τις ταυτότητες. Αν ούτε και αυτό είναι δυνατό, καθώς θα την έχουν κλειδώσει στα δόντια, κάντε τους δώρο ένα ταξίδι στον Άγιο Δομίνικο, να δουν από κοντά τον Τανιμανίδη, τον Ατακάν και τη Δαλάκα.

Μη σκεφτείτε τα έξοδα: Νυν υπέρ πάντων αγών”

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Παραπατώντας (πρώην Παπανώτας) στο Ευρωσυριζοψηφοδέλτιο
  • Παράταση στις φορολογικές δηλώσεις πριν ξεκινήσουν καν: όλα θα κριθούν στα πέναλτι (πρόστιμα)
  • Συμπλήρωνε το μεροκάματο του στο φορτηγό ο άτυχος αστυνομικός. Οι “λαδιάρηδες” μένουν ήσυχοι, δεν κινδυνεύουν από εργατικό ατύχημα
  • Δε φτάνουν τα πρόστιμα που έπεσαν στις εισπρακτικές: χρειάζεται καθημερινή, πιεστική & πειστική επικοινωνία μαζί τους μέχρι την είσπραξη