• emo.gr
  • Emotive
  • Κλείνει και τη Σταδίου ο Μπακογιάννης: Ό,τι κινείται, πεζοδρομείται
Κλείνει και τη Σταδίου ο Μπακογιάννης: Ό,τι κινείται, πεζοδρομείται

δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι πληροφορίες για πεζοδρόμηση της Ακαδημίας, μιας και συνδέεται μέσω των καθέτων με τη Σόλωνος, την κεντρικότερη πλέον αρτηρία του Κέντρου.

Το νέο αξίωμα είναι ό,τι κινείται, πεζοδρομείται.

Πρέπει οπωσδήποτε να κλείσει και η Σταδίου γιατί τροφοδοτεί με πλεονάζουσα κίνηση την Πανεπιστημίου.

Καταρχάς ποιανού σταδίου είναι η Σταδίου; Του Παναθηναϊκού, του νέου της ΑΕΚ, του σταδίου Καραϊσκάκη που είναι γήπεδο;

Στο τελευταίο “στάδιο” του Συντάγματος βγάζει, στου Καραγιώργη που ήταν και αδελφός Σέρβος.

Από εκεί και πέρα:η Σταδίου ήταν ρέμα (μάνα μου δεν είναι ψέμα) και πρέπει να επανέλθει στην αρχική του μορφή.

Στο ύψος του Αρσακείου υπήρχε και μία γέφυρα για να μπορούν οι Αθηναίοι να περνάνε από την μία όχθη στην άλλη. Μία φοβερή καταιγίδα παρέσυρε την γέφυρα στα 1852,  με αποτέλεσμα να κοπεί η Αθήνα στα δύο.

Η γέφυρα θα ξαναγίνει και η πόλη θα ενωθεί και πάλι.

Το νερό συνεχίζει να κυλάει υπόγεια και σήμερα. Σε πολλά μεγάλα κτίρια τα νερά του ποταμού της οδού Σταδίου αντλούνται με ειδικά υδραυλικά συστήματα, προκειμένου να μην πλημμυρίσουν τα υπόγειά τους.

Θα γίνει εκμετάλλευση όλων αυτών των νερών. Ένα μέρος θα πηγαίνει στο συντριβάνι της Ομόνοιας για να του δώσει κι άλλο ύψος, ενώ το υπόλοιπο θα χρησιμοποιείται από υδροηλεκτρικό εργοστάσιο που θα καλύπτει τις ανάγκες του κέντρου σε ρεύμα, ενώ παράλληλα θα δημιουργηθεί και ένας νερόμυλος  για να δέσει το παρελθόν με το σήμερα.

Όλα αυτά θα δείχνουν υπέροχα μέσα από τις βάρκες που θα πηγαίνουν τον κόσμο ξενάγηση: ήδη γίνονται διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ, ΠΕ βαρκάρηδων, στην οποία συμμετέχουν πολλοί από Βενετία και τα Σπήλαια του Δυρού.

Πάνω από το ρέμα θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν τρεις λωρίδες, υπερυψωμένες κατά ένα μέτρο από το σημερινό οδόστρωμα. Η μισή λωρίδα δίδεται απλόχερα στα ΙΧ που με κλίση 10% θα πηγαίνουν πλάγια και σχεδόν κάθετα και η άλλη μισή για ποδήλατα, πατίνια, μπάντες, πάσης φύσεως δίτροχα και τρίτροχα μέχρι 13 τόνους μεικτό βάρος.

Από τη δεύτερη λωρίδα θα περνούν μόνο Jaguar, άλογα, παράλογα, λέοντες, τσιτάχ, τίγρεις, καμηλοπαρδάλεις, κορμοράνοι και βίσονες. Η προστασία της αστικής πανίδας αποτελεί διαρκή προτεραιότητα.

Η τρίτη λωρίδα θα εξυπηρετεί τα ποδήλατα, για να κάνουν ως βαρέα οχήματα αναστροφή από Πανεπιστημίου, αλλά βασικά θα είναι η λωρίδα για τις πορείες. Στις επετειακές και στις μεγαλειώδεις θα δίνεται όλο το οδόστρωμα, τα πεζοδρόμια και οι πλατείες, αλλά για τις καθημερινές των 50 -60 ατόμων είναι ταμάμ. Θα πηγαίνουν, θα έρχονται αραιά αραιά και θα δείχνουν δεκαπλάσιοι: κολοκοτρωνέικο κόλπο.

Όταν δεν θα έχει πορείες θα τη χρησιμοποιούν τα τρόλεϋ και οι ντελιβεράδες.

Υπήρξαν πληροφορίες πως η τρίτη λωρίδα θα εξυπηρετεί την κρουαζιέρα, αλλά αυτά είναι ανυπόστατες φήμες. Θα εξυπηρετηθεί από ειδική προβλήτα στο Νέο Κόσμο.

Τέλος, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι πληροφορίες για πεζοδρόμηση της Ακαδημίας, μιας και συνδέεται μέσω των καθέτων της με τη Σόλωνος, την κεντρικότερη πλέον αρτηρία του Κέντρου.

 

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Παραπατώντας (πρώην Παπανώτας) στο Ευρωσυριζοψηφοδέλτιο
  • Παράταση στις φορολογικές δηλώσεις πριν ξεκινήσουν καν: όλα θα κριθούν στα πέναλτι (πρόστιμα)
  • Συμπλήρωνε το μεροκάματο του στο φορτηγό ο άτυχος αστυνομικός. Οι “λαδιάρηδες” μένουν ήσυχοι, δεν κινδυνεύουν από εργατικό ατύχημα
  • Δε φτάνουν τα πρόστιμα που έπεσαν στις εισπρακτικές: χρειάζεται καθημερινή, πιεστική & πειστική επικοινωνία μαζί τους μέχρι την είσπραξη