• emo.gr
  • Sport
  • Οι ευκαιρίες στην αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ
Οι ευκαιρίες στην αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ

Το να αγοράζει κανείς αυτοκίνητο βάσει του καυσίμου που καίει, ή βάσει του φορολογικού καθεστώτος που ισχύει, δεν είναι σωστή απόφαση, από τη στιγμή που και οι τιμές των καυσίμων ενδέχετια να αλλάξουν μεσοπρόθεσμα και οι αναλογούντες φόροι, ενδεχομένως και βραχυπρόθεσμα

Η αποκάλυψη των πραγματικών ευκαιριών στην αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ σήμερα, μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι. Οι υποψίες και οι φήμες για την ποιότητα των αυτοκινήτων είναι δεδομένες και οι καταναλωτές ξέρουν ότι όλα τα μεταχειρισμένα έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα.
Αν πουλάτε σε έμπορο μεταχειρισμένων το αυτοκίνητο σας, ή ανταλλάσσετε το αυτοκίνητο σας σε έμπορο μεταχειρισμένων, η τιμή που ισχύει είναι: 10% χαμηλότερη για αυτοκίνητα με τιμή μεγαλύτερη των 10.000 ευρώ,1.000 ευρώ χαμηλότερη για αυτοκίνητα με τιμή 5 000 – 10.000 ευρώ,500 ευρώ χαμηλότερη για αυτοκίνητα κόστους κάτω των 5.000 ευρώ. Η διαφορά αυτή καλύπτει τα κόστη του εμπόρου για τον έλεγχο του αυτοκινήτου, την δέσμευση των χρημάτων του, μέχρι να καταφέρει να πουλήσει το αυτοκίνητο, καθώς και το κέρδος του.Οι τιμές αφορούν αυτοκίνητα με βασικό εξοπλισμό, σε καλή κατάσταση, ατρακάριστα και αγρατζούνιστα.

Το αυτοκίνητο μας ήταν πάντα ο φίλος μας, το “εργαλείο” μας, η περιουσία μας και για αυτό τα ελληνικά μεταχειρισμένα ήταν πάντα σε εξαιρετική κατάσταση. Δεν ισχύει όμως το ίδιο στην Ευρώπη καθώς το 80% των πωλήσεων γίνεται μέσω εταιρειών leasing. Αυτός είναι και ο λόγος που αυτοκίνητα που προέρχονται από χώρες με σκληρούς χειμώνες, είναι όλα σάπια, από το αλάτι που ρίχνουν στους δρόμους.
Η κρίση άλλαξε τα πάντα στην Ελλάδα. Η αγορά αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη.Όλοι ψάχνουν για ένα καλό μεταχειρισμένο 4-5 ετών.Είναι σπάνιο όμως κάποιος ιδιώτης  να πουλάει το αυτοκίνητο του σε 4-5 χρόνια. Παλιά αλλάζαμε αυτοκίνητο κάθε 7-8 χρόνια. Τώρα οδηγούμε αυτοκίνητα 10-20 χρόνων (μέσος όρος 13 χρόνια).
Από τα 100.000 μεταχειρισμένα που πουλιούνται σήμερα, λιγότερα από 10.000 είναι 4-5 χρόνων και από αυτά, όσα προέρχονται από ιδιώτες είναι ελάχιστα.
Τα 2.000 από αυτά τα 10.000, είναι εισαγόμενα και τα υπόλοιπα 8.000 προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing. Έτσι δεν είναι πλέον μόνο τα χιλιόμετρα ο παράγοντας που καθορίζει την τιμή του αυτοκινήτου, αλλά το πόσο καλά είναι συντηρημένο.

Όσες περισσότερες εγγυήσεις λαμβάνει κανείς για το προϊόν που αγοράζει, τόσο το καλύτερο. Η αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ απαιτεί υπομονή, καλό ψάξιμο της αγοράς και ορθολογισμό. Οι ευκαρίες δεν λείπουν, αρκεί να είναι πραγματικές.

Το να αγοράζει κανείς αυτοκίνητο βάσει του καυσίμου που καίει, ή βάσει του φορολογικού καθεστώτος που ισχύει, δεν είναι σωστή απόφαση, από τη στιγμή που και οι τιμές των καυσίμων ενδέχετια να αλλάξουν μεσοπρόθεσμα και οι αναλογούντες φόροι, ενδεχομένως και βραχυπρόθεσμα. Οπότε το κριτήριο της κατάστασης στην οποία βρίσκεται συνολικά το αυτοκίνητο είναι ορθό και διαχρονικό.

 

 

 

 

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο οδηγός νταλίκας που γέμισε με κουνουπίδια το Σκαραμαγκά, πριν δυο χρόνια, μοίραζε πορτοκάλια στου Ρέντη: αν δεν είναι ματιασμένος, δεν τον θέλουν τα φρούτα & λαχανικά
  • Στην αρμοδιότητα της Ιστορίας ο Πάπας Φραγκίσκος, ο επονομαζόμενος και Πάπας των φτωχών. Η κηδεία του έγινε αφορμή για συναντήσεις – εξελίξεις στο Ουκρανικό ζήτημα
  • Με άμυνα γρανίτη και αστοχία στην επίθεση, Ολυμπιακός – Ρεάλ 2-0, η σειρά μεταφέρεται στη Μαδρίτη
  • Υπεραπόδοση του προϋπολογισμού: αύξηση των φορολογικών εσόδων (καίρια κάρτες στην καθημερινότητα και άρα αύξηση ΦΠΑ) με ολίγη από φρενάρισμα και μετάθεση δαπανών