- emo.gr
- Sport
- Σύνδεση εκπεμπόμενων ρύπων και τιμής αυτοκινήτου
Εφόσον ψηφιστούν την Κυριακή οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις, αναμένεται να δούμε το φαινόμενο το ίδιο αυτοκίνητο να κοστίζει λιγότερο στην diesel έκδοσή του και αρκετά περισσότερο στην βενζινοκίνητη.
Με το νέο φορολογικό καθεστώς για τα αυτοκίνητα που ετοιμάζεται, κερδισμένα φαίνεται ότι θα είναι τα μικρά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Αυτό προκύπτει από τον πίνακα που είδε το φως της δημοσιότητας και δείχνει την αντιστοιχία του Τέλους Ταξινόμησης με τις εκπομπές εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με αυτόν τα αυτοκίνητα μέχρι και 100gr CO2 θα έχουν λιγότερο τέλος ταξινόμησης. Μέχρι 120gr θα το αφήνουν ανεπηρέαστο, ενώ από 121 και πάνω θα αυξάνεται.
Συγκεκριμένα προβλέπεται:
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (gr) | Ρύθμιση ΤΤ
(%) |
Ως 100 | 95% |
101-120 | 100% |
121-140 | 110% |
141-160 | 120% |
161-180 | 130% |
181-200 | 140% |
201-250 | 160% |
251 και πλέον | 200% |
Εφόσον ψηφιστούν την Κυριακή οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις, αναμένεται να δούμε το φαινόμενο το ίδιο αυτοκίνητο να κοστίζει λιγότερο στην diesel έκδοσή του και αρκετά περισσότερο στην βενζινοκίνητη.
Παράλληλα μ’ αυτό τον τρόπο εφαρμογής του Τέλους Ταξινόμησης, αναμένεται να αυξηθούν οι τιμές των γρήγορων εκδόσεων των αυτοκινήτων αλλά και τα βενζινοκίνητα SUV.
Η αγορά αυτοκινήτου δεν είναι αρνητική στη σύνδεση του Τέλους Ταξινόμησης με τις εκπομπές των ρύπων, ώστε να δοθεί κίνητρο αγοράς πιο «πράσινων» μοντέλων, αντιδρά όμως σ στο συντελεστή από τα 121gr και πάνω που αφορά και το 70% των αυτοκινήτων) ζητώντας η αύξηση ανά κατηγορία να προσδιοριστεί στο 5% και όχι στο 10%.
-
Η πρώτη επίσκεψη Αμερικανού Προέδρου στην Ελλάδα
6 ημέρες ΠΡΙΝ -
Ζουν ανάμεσα μας
2 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Ο Πάπας της καρδιάς μας
2 εβδομάδες ΠΡΙΝ