• emo.gr
  • Slider
  • «Χύνεται αίμα» για το σποτ του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας
«Χύνεται αίμα» για το σποτ του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας

Η ανδρική φαντασίωση με τις νοσοκόμες είναι περισσότερο κοινή και από την ομάδα αίματος Ο Ρέζους +.

Άθλιο χαρακτηρίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία το διαφημιστικό σποτ του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας, κάνοντας λόγο για κατάπτυστο και σεξιστικό περιεχόμενο.

Η ΠΟΕΔΗΝ ζητεί την απόσυρση του επίμαχου σποτ για την αιμοδοσία, σημειώνοντας:

«Τη στιγμή που στη πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, καθημερινά εδώ και πολλούς μήνες βρίσκεται η εξαθλίωση των δημόσιων νοσοκομείων, η εξάντληση των εργαζομένων, η τραγική έλλειψη Νοσηλευτικού προσωπικού με τη στελέχωση να είναι κάτω των ορίων ασφάλειας, η απαξίωση ενός κλάδου που προσφέρει τα μέγιστα διατηρώντας  παράλληλα ένα άρτιο επιστημονικό επίπεδο, έρχεται η άθλια διαφήμιση του ΕΚΕΑ που για ένα τόσο σημαντικό, ευαίσθητο και υψίστης προσφοράς θέμα (αιμοδοσία), χρησιμοποιεί εικόνες χαμηλής αισθητικής και υψηλής χυδαιότητας, απαξιώνοντας την προσφορά και το έργο – λειτούργημα των νοσηλευτών και νοσηλευτριών αυτής της χώρας».

«Πάρα πολλά θα μπορούσαν να γραφτούν γι αυτό το βδέλυγμα. Θεωρούμε ότι η εικόνα μιλάει από μόνη της. Κάθε αξιοπρεπής και ευαισθητοποιημένος πολίτης το κατέταξε εκεί που του αξίζει» προσθέτει.

Η ομοσπονδία, εκτός από την άμεση απόσυρση του σποτ, ζητεί επίσης να αναζητηθούν οι ευθύνες στους εμπνευστές του.

«Η Νοσηλευτική ήταν, είναι και θα είναι επιστήμη, τέχνη και λειτούργημα. Δεν επιτρέπουμε σε κανένα και για καμία σκοπιμότητα τον διασυρμό του έργου του Νοσηλευτικού Προσωπικού» καταλήγει.

Σχόλιο του emo.gr

Ουδείς διαφωνεί με την προηγούμενη παράγραφο, αλλά στην εποχή της επικοινωνίας, ένα «πιπεράτο» σποτ, ένα σποτ με σεξουαλικά υπονοούμενα αν θέλετε, έχει σαφώς μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, από ένα political correct διαφημιστικό μήνυμα.

Η ανδρική φαντασίωση με τις νοσοκόμες είναι περισσότερο κοινή και από την ομάδα αίματος Ο Ρέζους +.

Όσο για τα φλερτ στους μαζικούς εργασιακούς χώρους, δεν μπορεί, όλο και κάτι θα έχει ακούσει, όλος ο ενήλικος πληθυσμός.

Πως ένας λαός με τόσο χιούμορ γίνεται να είναι τόσο σοβαροφανής, θα μπορούσε να είναι το καίριο ερώτημα.

Η σοβαρότητα του θέματος είναι τέτοια, που ουδείς σοβαρός έχει αντίρρηση επί των επικοινωνιακών μέσων.

Το σπάσιμο των στερεοτύπων του φόβου περί της αιμοδοσίας, γίνεται μόνο μέσω «επιθετικής» διαφημιστικής καμπάνιας.

Και σε κάθε περίπτωση, αν το συγκεκριμένο σποτ ωθήσει ανθρώπους να δώσουν αίμα, οι αντιδράσεις έχουν ελάχιστη αξία, από όπου κι αν προέρχονται.

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Μια συνέντευξη που μεταδίδεται Κυριακή μεσημέρι μας γυρνάει στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο: θα μοιράσει αλήθεια και πόνο
  • Ταράζουν την Παρασκευή του λαού οι ειδήσεις για τη σύλληψη πασίγνωστου σεφ και άντε να βρεις ποιος είναι (εννοείται πως ξέρουμε) με την TVνα μαγειρεύει τα τελευταία πολλά χρόνια, όταν δε λέει ανοησίες σε talk shows
  • Να χάνει ο Ολυμπιακός από τον Σπανούλη έγινε μοτίβο πλέον: νωρίς στη σεζόν ασφαλώς, αλλά ο Λαρισαίος δείχνει να έχει βρει τη συνταγή να νικά το φαβορί
  • Η Ελλάδα αποχαιρετά τον μοναδικό, τον εμβληματικό τραγουδοποιό της, τον καλλιτέχνη που σημάδεψε όσο ελάχιστοι τα τελευταία εξήντα χρόνια: ο Διονύσης Σαββόπουλος στη γειτονιά των αγγέλων