- emo.gr
- Slider
- «Χύνεται αίμα» για το σποτ του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας
Η ανδρική φαντασίωση με τις νοσοκόμες είναι περισσότερο κοινή και από την ομάδα αίματος Ο Ρέζους +.
Άθλιο χαρακτηρίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία το διαφημιστικό σποτ του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας, κάνοντας λόγο για κατάπτυστο και σεξιστικό περιεχόμενο.
Η ΠΟΕΔΗΝ ζητεί την απόσυρση του επίμαχου σποτ για την αιμοδοσία, σημειώνοντας:
«Τη στιγμή που στη πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, καθημερινά εδώ και πολλούς μήνες βρίσκεται η εξαθλίωση των δημόσιων νοσοκομείων, η εξάντληση των εργαζομένων, η τραγική έλλειψη Νοσηλευτικού προσωπικού με τη στελέχωση να είναι κάτω των ορίων ασφάλειας, η απαξίωση ενός κλάδου που προσφέρει τα μέγιστα διατηρώντας παράλληλα ένα άρτιο επιστημονικό επίπεδο, έρχεται η άθλια διαφήμιση του ΕΚΕΑ που για ένα τόσο σημαντικό, ευαίσθητο και υψίστης προσφοράς θέμα (αιμοδοσία), χρησιμοποιεί εικόνες χαμηλής αισθητικής και υψηλής χυδαιότητας, απαξιώνοντας την προσφορά και το έργο – λειτούργημα των νοσηλευτών και νοσηλευτριών αυτής της χώρας».
«Πάρα πολλά θα μπορούσαν να γραφτούν γι αυτό το βδέλυγμα. Θεωρούμε ότι η εικόνα μιλάει από μόνη της. Κάθε αξιοπρεπής και ευαισθητοποιημένος πολίτης το κατέταξε εκεί που του αξίζει» προσθέτει.
Η ομοσπονδία, εκτός από την άμεση απόσυρση του σποτ, ζητεί επίσης να αναζητηθούν οι ευθύνες στους εμπνευστές του.
«Η Νοσηλευτική ήταν, είναι και θα είναι επιστήμη, τέχνη και λειτούργημα. Δεν επιτρέπουμε σε κανένα και για καμία σκοπιμότητα τον διασυρμό του έργου του Νοσηλευτικού Προσωπικού» καταλήγει.
Σχόλιο του emo.gr
Ουδείς διαφωνεί με την προηγούμενη παράγραφο, αλλά στην εποχή της επικοινωνίας, ένα «πιπεράτο» σποτ, ένα σποτ με σεξουαλικά υπονοούμενα αν θέλετε, έχει σαφώς μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, από ένα political correct διαφημιστικό μήνυμα.
Η ανδρική φαντασίωση με τις νοσοκόμες είναι περισσότερο κοινή και από την ομάδα αίματος Ο Ρέζους +.
Όσο για τα φλερτ στους μαζικούς εργασιακούς χώρους, δεν μπορεί, όλο και κάτι θα έχει ακούσει, όλος ο ενήλικος πληθυσμός.
Πως ένας λαός με τόσο χιούμορ γίνεται να είναι τόσο σοβαροφανής, θα μπορούσε να είναι το καίριο ερώτημα.
Η σοβαρότητα του θέματος είναι τέτοια, που ουδείς σοβαρός έχει αντίρρηση επί των επικοινωνιακών μέσων.
Το σπάσιμο των στερεοτύπων του φόβου περί της αιμοδοσίας, γίνεται μόνο μέσω «επιθετικής» διαφημιστικής καμπάνιας.
Και σε κάθε περίπτωση, αν το συγκεκριμένο σποτ ωθήσει ανθρώπους να δώσουν αίμα, οι αντιδράσεις έχουν ελάχιστη αξία, από όπου κι αν προέρχονται.
-
Όταν τα Καμίνια έγιναν νησί
8 ώρες 9 λεπτά ΠΡΙΝ -
Κερδίζουν και οι δύο αιώνιοι στην Ευρωλίγκα
1 εβδομάδα ΠΡΙΝ -
Γιορτάζετε το Halloween ή είστε τίποτα τραχανοπλαγιάδες;
1 εβδομάδα ΠΡΙΝ -
Ο Τσακαλώτος, ο Κατσιμήτρος και τα έκτακτα στρατοδικεία!
2 εβδομάδες ΠΡΙΝ