- emo.gr
- Sport
- Ρουσφέτι διαρκείας προς τους ταξιτζήδες;
Ας περιμένουμε πως θα κατατεθεί το περιβόητο Νομοσχέδιο, μιας και υπάρχουν και πληροφορίες, ότι σε αρκετά από τα καυτά θέματα θα υπάρξουν υπαναχωρήσεις.
Μαζί με το νομοσχέδιο, που φέρεται κλείνει πάλι το συγκεκριμένο επάγγελμα, συνεχίζοντας το παράλογο να επιλέγουν οι ταξιτζήδες τον πελάτη και όχι ο πελάτης το ταξί τους, συμπεριλαμβάνεται και μια βόμβα για το αστικό περιβάλλον
Υπάρχουν πληροφορίες –που μένει να επιβεβαιωθούν-ότι ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κος Σπίρτζης, θα συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο και την παράταση της υποχρεωτικής ανανέωσης οχημάτων ταξί, από τα 15 στα 22 έτη.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι κάτοχος ενός ταξί, του οποίου το όχημα κάνει τουλάχιστον 100.000km το χρόνο, θα μπορεί να κρατήσει το αυτοκίνητό του για 22 χρόνια (!) δηλαδή για πάνω 2.200.000 km, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη το αντίστοιχο χρονικό διάστημα είναι κάτω από τα 10 χρόνια.
Σημειώστε πως η μέγιστη επιτρεπόμενη ηλικία των ταξί από το 2002 ως το 2007 ήταν 10 χρόνια για αυτοκίνητα κυβισμού μέχρι 1.950cc και 12 χρόνια για πάνω από αυτά τα κυβικά, καθώς το 2002-2004 είχαν δοθεί κίνητρα αντικατάστασης /απόσυρσης, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων.
Η Κυβέρνηση ΣυριζΑΝΕΛ, λένε οι πληροφορίες, θέλοντας να ικανοποιήσει τον -εν δυνάμει πολιτευτή με τους ΑΝΕΛ- συνδικαλιστή των πολυπληθέστατων ταξιτζήδων (τους οποίους έχασαν με την εφαρμογή του μνημονίου που υπερψήφισαν, είναι έτοιμοι ουσιαστικά να ξανακλείσουν το επάγγελμα και να επεκτείνουν στα 22 έτη τα ταξί, ανεξαρτήτως κυβισμού!
Εκτός των θεμάτων ασφαλείας, πρόκειται για ένα περιβαλλοντολογικό σκάνδαλο αφού τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι τεχνολογίας EURO1 – EURO2, που θα περάσει με σημαία την οικονομική δυσπραγία των επαγγελματιών του κλάδου.
Το περιβάλλον και η ασφάλεια των δρόμων όμως αφορά όλη την κοινωνία, δεν πρόκειται για ένα ρουσφέτι που δεν επηρεάζει την λοιπή κοινωνία.
Η Κυβέρνηση δε δίνει οικονομικά κίνητρα στους κατόχους ταξί να ανανεώσουν τα οχήματά τους.
Ο στόλος των οχημάτων θα γεράσει ακόμα περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, επιβαρύνοντας βάναυσα το Περιβάλλον.
Για μια Κυβέρνηση που υποστηρίζει ότι με αυτήν στα πράγματα τα περιβαλλοντικά θέματα έγιναν απόλυτη προτεραιότητα, σίγουρα υπάρχει αντίφαση.
Ας περιμένουμε πως θα κατατεθεί το περιβόητο Νομοσχέδιο, μιας και υπάρχουν και πληροφορίες, ότι σε αρκετά από τα καυτά θέματα θα υπάρξουν υπαναχωρήσεις.
Η ουσία είναι να βρεθεί η χρυσή τομή, η αγορά να ανοίξει με κοινούς κανόνες για όλους και σε τελική ανάλυση να επωφεληθεί ο καταναλωτής των μεταφορικών υπηρεσιών και παράλληλα να προστατευθεί το περιβάλλον.
-
Τα σημάδια της άτυπης κατάθλιψης
3 ημέρες ΠΡΙΝ -
“Πρέπει να τελειώνουμε με τον Μούσκο”
3 ημέρες ΠΡΙΝ -
Αξιωματικοί Αντιπολίτευσης
1 εβδομάδα ΠΡΙΝ -
Ψίθυροι καρδιάς
1 εβδομάδα ΠΡΙΝ