- emo.gr
- Slider
- Τον ανακηρύσσουμε ήρωα και ξεμπερδεύουμε;
Γιατί πάντα πρέπει να φταίει ο πιλότος;
Γιατί πάντα πρέπει να φταίει ο πιλότος;
Γιατί από την πρώτη στιγμή κάποιοι μίλησαν για απώλεια προσανατολισμού;
Πως βγήκαν τα συμπεράσματα;
Τον ανακηρρύσουμε ήρωα (που ασφαλώς και είναι) και ξεμπερδεύουμε;
Πως αποκλείουμε τις άλλες εκδοχές;
Μίλησαν οι ειδικοί; Βγήκε πραγματογνωμοσύνη;
Το Μirage 2000 -5 μαζί με τα F-16 Block 52+ είναι από τα πλέον σύγχρονα αεροσκάφη που διαθέτει η Πολεμική Αεροπορία. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος με χειριστή τον 34χρονο Γεώργιο Μπαλταδώρο απογειώθηκε το πρωί της Πέμπτης από την Σκύρο με αποστολή την αναγνώριση και αναχαίτιση τουρκικών αεροσκαφών.
Ηταν ο αρχηγός του σχηματισμού των δύο αεροσκαφών, ενώ το δεύτερο Mirage 2000-5, προπορευόταν της αποστολής τους.
Οι καιρικές συνθήκες σύμφωνα με πληροφορίες ήταν καλές. Οι άνεμοι ήταν 2 μποφόρ βορειοανατολικοί, ωστόσο υπήρχε αυξημένη “θόλωση”, όπως οι ίδιοι οι πιλότοι αποκαλούν, δηλαδή αυξημένη νέφωση.
Στις 12.15, σύμφωνα με την πρώτη ανακοίνωση του ΓΕΑ, υπήρξε απώλεια επαφής του αεροσκάφους. Απότομη και ακαριαία με τα ερωτήματα να φουντώνουν.
Αν και αρχικά ειπώθηκε ότι το αεροσκάφος χάθηκε γυρνώντας από αναγνώριση και αναχαίτιση, άλλες πληροφορίες σημείωναν, ότι τελικά δεν υπήρξε εμπλοκή και το αεροσκάφος επέστρεφε εκτάκτως στη Σκύρο, πιθανώς με κάποιο πρόβλημα. Ωστόσο, η ξαφνική απώλεια του σήματος, κάνει τους αξιωματικούς της Πολεμικής Αεροπορίας να εκτιμούν, ότι δεν υπήρξε μηχανικό ή άλλο πρόβλημα στο αεροσκάφος ή ότι σε κάθε περίπτωση, εάν προέκυψε, δεν του άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης. Ούτε αυτό της ενημέρωσης για το πρόβλημα στον πιλότο του δεύτερου αεροσκάφους, με το οποίο πραγματοποιούσαν από κοινού την πτήση.
Την ίδια στιγμή, αίσθηση προκαλεί (αλλά δεν επιβεβαιώνεται) η αποκάλυψη κατοίκου από τη Μύκονο, ο οποίος είπε, πως είδε το μοιραίο αεροσκάφος να πετά πάνω από τον αεροδιάδρομο με κατεβασμένες τις ρόδες, ωστόσο δεν προσγειώθηκε και αποχώρησε.
Σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι αν ήθελε να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της Μυκόνου, που δεν έχει τις απαραίτητες προδιαγραφές για να υποστηρίξει την προσγείωση πολεμικών αεροσκαφών, θα έπαιρνε το “πράσινο φως” για να προσγειωθεί με ασφάλεια και μάλιστα κατά προτεραιότητα.
Οι Τούρκοι έσπευσαν να πουν πως δεν είχαν συμμετοχή στο δυστύχημα
Αξίζει να σημειωθεί πως από τα πρώτα κιόλας λεπτά τουρκικά δημοσιεύματα ανέφεραν ότι δεν υπήρξε εμπλοκή τουρκικών και ελληνικών αεροσκαφών ούτε κάποιο τουρκικό αεροσκάφος ήταν κοντά στην πτώση του Mirage 2000-5.
Προφανώς και δεν ήθελαν να χρεωθούν την όποια, έστω έμμεση εμπλοκή.
Φως, λοιπόν, στα ακριβή αίτια και τις συνθήκες του δυστυχήματος καλείται να δώσει το ΓΕΑ το οποίο στην τελευταία του ανακοίνωση το απόγευμα της Πέμπτης έκανε γνωστό την είδηση του θανάτου του Γιώργου Μπαλταδώρου σημειώνοντας:
“Την Πέμπτη 12 Απριλίου 2018 και ώρα 12:15, μονοθέσιο αεροσκάφος M2000-5 της 114ΠΜ/331Μ, στη φάση προσέγγισης για προσγείωση μετά την ολοκλήρωση επιχειρησιακής αποστολής και σε απόσταση εννέα (9) ναυτικά μίλια βορειοανατολικά της Νήσου Σκύρου, προσέκρουσε στη θάλασσα με συνέπεια το θανάσιμο τραυματισμό του κυβερνήτη του αεροσκάφους, Σμηναγού (Ι) Γεώργιου Μπαλταδώρου. Συγκροτήθηκε αρμόδια επιτροπή για την διερεύνηση του δυστυχήματος”.
ΥΓ: Όσο για τις αναφορές στα κοινωνικά δίκτυα για “εργατικό ατύχημα”, λες κι έπεσε από τη σκαλωσιά στην οικοδομή είναι πραγματικά ανάξιες λόγου, αλλά και ενδεικτικές του τρόπου που αντιμετωπίζουν κάποιοι τον ακήρυχτο και χωρίς πυρά καθημερινό πόλεμο στο Αιγαίο.
-
Αξιωματικοί Αντιπολίτευσης
5 ημέρες ΠΡΙΝ -
Πολυτεχνείο: Πολιτικές τελετουργίες ή το τραπέζι του Ινδιάνου
1 εβδομάδα ΠΡΙΝ -
Κράτα σημειώσεις πως κερδάνε εκλογές, άχαστε
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Προφήτες της καταστροφής, σπεκουλαδόροι της συμφοράς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Οι Τόρις είναι συντηρητικοί, όχι τραμπικοί ρατσιστές
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ