• emo.gr
  • Sport
  • Όλα τριγύρω αλλάζουνε και τα Τέλη Κυκλοφορίας ίδια μένουν
Όλα τριγύρω αλλάζουνε και τα Τέλη Κυκλοφορίας ίδια μένουν

Δεν βρέθηκε η “φόρμουλα” ισοστάθμισης των τυχόν μειώσεων.
Παρά το γεγονός ότι στο τέλος πάλι θα υπάρξουν απώλειες εσόδων. Φαίνεται ότι κάποιοι (δανειστές) επιμένουν στην ονομαστική και όχι στην πραγματική απόδοση των τελών.

Απογοήτευση στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού αλλά χαμηλής εμπορικής αξίας, που ήλπιζαν σε μειώσεις και σκέφτονταν να πάρουν πίσω τις πινακίδες και να κυκλοφορήσουν ξανά τα αυτοκίνητά τους.

Στο κενό έπεσαν για ακόμη μία χρονιά οι ελπίδες για αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ που είχε προαναγγελθεί πολλάκις ότι εξετάζονταν αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες, διαπιστώθηκε ότι τελικώς δεν μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα, καθώς δεν βρέθηκε η “φόρμουλα” ισοστάθμισης των τυχόν μειώσεων.

Παρά το γεγονός ότι στο τέλος πάλι θα υπάρξουν απώλειες εσόδων. Φαίνεται ότι κάποιοι (δανειστές) επιμένουν στην ονομαστική και όχι στην πραγματική απόδοση των τελών.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ προκειμένου να προλάβει να αναρτήσει εγκαίρως  τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών εγκαταλείπει τις σκέψεις για αλλαγές και πλέον καταλήγει στην απόφαση να διατηρήσει τον ίδιο «τιμοκατάλογο» που ίσχυσε και πέρυσι, με οριακές ίσως ελαφρύνσεις μόνον για τρίτεκνους και πολύτεκνους ιδιοκτήτες πολυθέσιων ΙΧ οχημάτων.
Μετά από μήνες συζητήσεων και «ασκήσεων»με διάφορα μοντέλα υπολογισμού για τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να «ανακατέψει την τράπουλα» ελαφρύνοντας άλλους και επιβαρύνοντας άλλους, ώστε να βγαίνει το ίδιο ποσό είσπραξης με πέρυσι (τουλάχιστον 1,1 δισ. ευρώ).

Καθώς τα εκκαθαριστικά πρέπει να ετοιμαστούν για να αναρτηθούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Taxisnet πριν μπει ο Νοέμβριος, τα σχέδια αλλαγών εγκαταλείφθηκαν, απελπίζοντας ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες παλαιών και ρυπογόνων ΙΧ οχημάτων που ήλπιζαν σε κάτι καλύτερο φέτος, προκειμένου να διευκολυνθούν ή και να πάρουν ξανά πίσω τις πινακίδες που είχαν καταθέσει.

Στο κενό φαίνεται πως έπεσαν όμως ακόμα και τα σχέδια για κάποια επιπλέον ενδιάμεσα κλιμάκια που θα καθιστούσαν περισσότερο ομαλή την αύξηση των Τελών. Έτσι, πλην των πολύτεκνων με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα αναρτηθούν τις προσεχείς εβδομάδες αναμένεται να είναι πάλι τα ίδια με τα περσινά, που διαμορφώνονταν ως εξής:

teli

teli2


#emo attacks
  • Στο δίλημμα αναδρομικά ή διαγραφή, κάτι μας λέει πως όλοι θα πάνε με τη δάξα (και χωρίς ανταλλάγματα)
  • Δίκαιη ανάπτυξη: Αντί για 1000 ευρώ σε 1 εκατομμύριο πολίτες, 50 εκατομμύρια σε 200 πρώην βουλευτές
  • Απέξω από το Νεκροταφείο περνούσε τη μοιραία ώρα, ο πατέρας της δολοφονημένης Δώρας. Μήπως μπήκε και μέσα;
  • ΠΑΟ-Λαμία 1-1. Τρικάβαλο απαγορεύεται
  • Τα ύστερα του κόσμου: ο Σόιμπλε λέει ότι σύντομα θα μπορούμε να βγούμε στις αγορές!
  • Και η καμήλα τι νομίζετε πως είναι στην τελική: ένας γάιδαρος για να φαγωθεί που σχεδίασε Κυβερντική Επιτροπή