- emo.gr
- Παιχνίδια Εξουσίας
- Διεθνή
- Τσελίκ: Δεν εκμεταλλευτήκαμε την κατάσταση όταν βρισκόσασταν σε οικονομική κρίση
Όχι μόνο δεν μας ταπείνωναν μας κέρναγαν και κουλουράκι
Είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Τσελίκ μεταξύ άλλων:
“Βοηθήσαμε την Ελλάδα στις δύσκολες στιγμές της….Δηλώνουμε για άλλη μια φορά στην Ελλάδα. Δεν εκμεταλλευτήκαμε την κατάσταση όταν βρισκόσασταν σε οικονομική κρίση. Είδαμε πώς οι Ευρωπαίοι υπουργοί ταπείνωναν την Ελλάδα.”
Αδιάψευστος μάρτυρας η φωτό.
Όχι μόνο δεν μας ταπείνωναν μας κέρναγαν και κουλουράκι.
Κιμπάρηδες μια ζωή οι φίλοι και γείτονες.
Κι ας ξέχασαν πως δεν εκμεταλλευτήκαμε το μπάχαλο του δικού τους πραξικοπήματος, τότε που για κάποιες ώρες ήταν πλήρως εκτεθειμένοι και ευάλωτοι.
Δεν μιμηθήκαμε το παράδειγμά τους στην Κύπρο του 1974.
-
Χαμός από το πρώτο ματς στους τελικούς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Θλίψη για τον Κολοσσό και τον ποδοσφαιρικό Ολυμπιακό
4 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βρώμα ή βρόμα στην παραλιακή;
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Η Ιστορία είναι ένας επίμονος δάσκαλος
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Έχασε ο ΠΑΟ ή μήπως κέρδισε η Βαλένθια
1 μήνα ΠΡΙΝ