- emo.gr
- Slider
- Τα Jumbo λένε όχι στη λογοκρισία!
Σχόλιο: Παρά πολύ έξυπνη τακτική από την εταιρεία, καθώς η διαφημιστική καμπάνια ξεπέρασε τους στόχους της και έγινε σλόγκαν. Η απαγόρευσή της θα την τονώσει ακόμη περισσότερο. Ακόμη και μετά το Πάσχα! Πρόκειται αναμφίβολα για το διαφημιστικό σποτ της δεκαετίας!
Με μία ανακοίνωση στη σελίδα τους στο Facebook τα Jumbo ενημερώνουν το καταναλωτικό κοινό ότι η διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί η Άντζελα Δημητρίου, θα αποσυρθεί. Η δε Άντζελα είναι έξαλλη και προτείνει να κοπεί και η …Αλίκη Βουγιουκλάκη (λογικά η ταινία “το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο).
Η ανάρτηση στο Facebook έγινε από τη διαφημιστική εταιρεία που εκπροσωπεί το Jumbo και λέει τα εξής:
ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ»
Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».
Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.
Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.
Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.
Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.
Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.
Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.
Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.
Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!
POLLEN
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ JUMBO
Σχόλιο: Παρά πολύ έξυπνη τακτική από την εταιρεία, καθώς η διαφημιστική καμπάνια ξεπέρασε τους στόχους της και έγινε σλόγκαν. Η απαγόρευσή της θα την τονώσει ακόμη περισσότερο. Ακόμη και μετά το Πάσχα! Πρόκειται αναμφίβολα για το διαφημιστικό σποτ της δεκαετίας!
-
Τα σημάδια της άτυπης κατάθλιψης
2 ημέρες ΠΡΙΝ -
“Πρέπει να τελειώνουμε με τον Μούσκο”
2 ημέρες ΠΡΙΝ -
Αξιωματικοί Αντιπολίτευσης
7 ημέρες ΠΡΙΝ -
Ψίθυροι καρδιάς
7 ημέρες ΠΡΙΝ