• emo.gr
  • Slider
  • “Ναι ρε φίλε, ναι ρε Ελλάδα!”
“Ναι ρε φίλε, ναι ρε Ελλάδα!”

Η άλλη Ελλάδα που παλεύει, ματώνει, αριστεύει είναι εδώ, είναι δίπλα μας. Λάμπει στους Ολυμπαικούς, βγαλμένη από άλλη πάστα από τη συνηθισμένη, αυτήν της ομιχλώδους και σπάνια χρυσής μετριότητας.

Με ένα άψογα εκτελεσμένο πρόγραμμα, ο Πετρούνιας δικαιολόγησε τον τίτλο του φαβορί και δικαίωσε όλους όσους πίστευαν ακράδαντα ότι δεν υπήρχε καμία περίπτωση να μη φέρει το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους.

Είναι χαρακτηριστικό το χαμόγελο της επιτυχίας, όταν “βιδώνεται” στο έδαφος στην έξοδο και τα πρώιμα πανηγύρια με τον προπονητή του.

Η άλλη Ελλάδα που παλεύει, ματώνει, αριστεύει είναι εδώ, είναι δίπλα μας. Λάμπει στους Ολυμπαικούς, βγαλμένη από άλλη πάστα από τη συνηθισμένη, αυτήν της ομιχλώδους και σπάνια χρυσής μετριότητας.

Δεύτερο χρυσό μετά την Κορακάκη και τα πρώτα λόγια του χρυσού Ολυμπιονίκη ήταν απλά, ανθρώπινα και αφοπλιστικά: “Ναι ρε φίλε, ναι ρε Ελλάδα!”

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά
  • Με το καλοκαίρι θα ασχοληθεί κανείς ή όλοι με Μουντιάλ, κόμματα και εκλογές;
  • Συνθήκη των Βερσαλλιών σημαίνει ιστορικά κι άλλο πόλεμο και δώσε πόλεμο