- emo.gr
- Παιχνίδια Εξουσίας
- Οικονομία
- «Βρέξει – χιονίσει»
«Η συμμετοχή μας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε όλο τον κόσμο αλλά και σε αυτή, είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής μας, της γραμμής που έχουμε χαράξει για το πώς βλέπουμε εμείς τον τουρισμό στον τόπο μας. Επενδύουμε στην εξωστρέφεια, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που παρέχουμε”…
Με το σύνθημα Στερεά Ελλάδα «Βρέξει – χιονίσει» της εφετινής καμπάνιας για τον τουρισμό, συμμετείχε η Περιφέρεια στην τουριστική έκθεση «Philoxenia» της Θεσσαλονίκης. Από το περίπτερο της προωθήθηκαν και προβλήθηκαν οι τουριστικές υποδομές, οι υπηρεσίες αλλά και τα προϊόντα ολόκληρης της Στερεάς Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, εκπρόσωποι δήμων, επιμελητηρίων και ενώσεων επαγγελματιών του τουρισμού είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν με επισκέπτες, αλλά και εκπροσώπους ξένων τουριστικών φορέων και επιχειρήσεων με σκοπό την ενίσχυση του χειμερινού, και όχι μόνο, τουρισμού στην Στερεά Ελλάδα.
«Η συμμετοχή μας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε όλο τον κόσμο αλλά και σε αυτή, είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής μας, της γραμμής που έχουμε χαράξει για το πώς βλέπουμε εμείς τον τουρισμό στον τόπο μας. Επενδύουμε στην εξωστρέφεια, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που παρέχουμε. Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να δείξουμε σε όλο τον κόσμο ότι κάθε γωνιά της Στερεάς είναι μαγική. Αυτή είναι η προσπάθειά μας και εφέτος, να μάθουν όλοι ότι και ο χειμώνας στις πόλεις και τα χωριά μας είναι μία διαφορετική εμπειρία» τόνισε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, με αφορμή την συμμετοχή της Περιφέρειας στην έκθεση.
-
Κερδίζουν και οι δύο αιώνιοι στην Ευρωλίγκα
1 εβδομάδα ΠΡΙΝ -
Γιορτάζετε το Halloween ή είστε τίποτα τραχανοπλαγιάδες;
1 εβδομάδα ΠΡΙΝ -
Ο Τσακαλώτος, ο Κατσιμήτρος και τα έκτακτα στρατοδικεία!
2 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βάστα, Ρόμελ!
2 εβδομάδες ΠΡΙΝ