• emo.gr
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Οικονομία
  • Σαντορίνη από τα Lidl
Σαντορίνη από τα Lidl

Εκφράζει δε με τον πιο καίριο τρόπο τις επιδιώξεις των πολυεθνικών για ένα παγκσμιοποιημένο καταναλωτή που σκέπτεται και δρα ενιαία, έτσι ώστε τα προϊόντα να μην έχυν διαφοροποιήσεις ούτε στη συκευασία. Μειώνεται έτσι το κόστος παραγωγής και διάθεσης…

Τεράστιο θέμα προέκυψε με αφορμή συσκευασίες προϊόντων που διατίθενται από τα Lidl, καθώς η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ αποφάσισε να… αφαιρέσει τους σταυρούς πάνω από εκκλησία της Σαντορίνης, από φωτογραφία!

«Είμαι σοκαρισμένος που είδα τα Lidl που πωλούν ελληνικά προϊόντα να προσπαθούν να σβήσουν μέρος του ελληνικού τοπίου και πολιτισμού» έγραψε πελάτης του καταστήματος, ονόματι Αντουάν, απευθυνόμενος στο δίκτυο RTL που ανέδειξε και το θέμα. Mάλιστα, επισύναψε και τις φωτογραφίες από τη συσκευασία που αγόρασε από το Βέλγιο και του προκάλεσε έντονη δυσφορία και ενόχληση. Το παραδοσιακό αυτό σαντορινιό τοπίο επιλέχθηκε για να «συνοδεύει» τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα ERIDANOUS, τα οποία διατίθενται από τα Lidl. Έτσι, η εκκλησία δίχως σταυρό στην Σαντορίνη κάνει την εμφάνισή της πάνω σε συσκευασίες γιαουρτιών, φιστικιών, φέτας ή ακόμη και μουσακά.

«Ρωτήσαμε εκπρόσωπο των Lidl για το λόγο για τον οποίο αφαιρέθηκε ο σταυρός» αναφέρει το δίκτο RTL.be, και παραθέτει τη σχετική απάντηση: «Αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε θρησκευτικά σύμβολα γιατί δεν θέλουμε να αποκλείουμε καμία θρησκευτική πεποίθηση. Είμαστε μια εταιρία που σέβεται την πολυπολιτισμικότητα και αυτή η αρχή είναι που επεξηγεί το “σχέδιο” πάνω στη συσκευασία».

Δεν εξήγησε, όμως, για ποιους λόγους επιλέχθηκε το εν λόγω τοπίο και όχι κάποιο στο οποίο δεν εμφανιζόταν κάποια εκκλησία ή άλλο χριστιανικό σύμβολο.

Η δημοσιοποίηση του θέματος προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, με αρκετούς καταναλωτές να δηλώνουν σοκαρισμένοι και αγανακτισμένοι από την απόφαση της γερμανικής αλυσίδας.

Έτσι, η γερμανική αλυσίδα αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από τους καταναλωτές: «η πρόθεσή μας δεν ήταν να σοκάρουμε, αποφεύγουμε τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων στις συσκευασίες μας για να διατηρούμε ουδέτερη στάση απέναντι σε όλες τις θρησκείες και αν αυτό έγινε αντιληπτό διαφορετικά, τότε ζητάμε συγγνώμη σε όσους σοκαρίστηκαν» δήλωσε την Πέμπτη το απόγευμα εκπρόσωπος του Lidl.

Πηγή: iefimerida.gr

before_

Σχόλιο emo.gr

Και τοπίο Αιγαιοπελαγίτικο και μπλε της θάλασσας και αφαίρεση των σταυρών από τα εκκλησάκια: Σαντορίνη από τα Lidl

Το πιθανότερο είναι πως κάποιος φαεινός νους ψηλά την εταιρεία, αποφάσισε να αφαιρέσει το χριστιανικό σύμβολο για να μην αποκλείσει τους μουσουλμάνους από τα προϊόντα. Δεν ήθελε να θυσιάσει και το τοπίο της Σαντορίνη, οπότε είναι σφόδρα πιθανό να χάσει πελάτες, αλλά το κυριότερο είναι ότι κάνει κακό στη φήμη της.

Εκφράζει δε με τον πιο καίριο τρόπο τις επιδιώξεις των πολυεθνικών για ένα παγκσμιοποιημένο καταναλωτή που σκέπτεται  και δρα ενιαία, έτσι ώστε τα προϊόντα να μην έχυν διαφοροποιήσεις ούτε στη συκευασία. Μειώνεται έτσι το κόστος παραγωγής και διάθεσης…

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Στην Οκλαχόμα δίκαια το φετινό Πρωτάθλημα του ΝΒΑ, στην Ιντιάνα ο σεβασμός για την τρομερή προσπάθεια που έκανε ως αουτσάιντερ, από τα ημιτελικά της Ανατολής και μετά. Το what if θα είναι για πάντα το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αν ο Χαλιμπάρτον δεν τραυματιζόταν σοβαρά στον αχίλλειο, στην 1η περίοδο του Game 7
  • O Πούτιν ανησυχεί για Γ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Να δεις που στο τέλος θα προταθεί για Νόμπελ Ειρήνης
  • Στη Βουλή ο φάκελος του ΟΠΕΚΕΠΕ: μέχρι την “κόκκινη μηλιά” έφταναν τα αιγοπρόβατα
  • Μείον 3 βουλευτές που δεν αντικαθίστανται το λες και εξοικονόμηση πόρων: πάντως η πλειοψηφία παραμένει στο 151, μην κάνετε λάθη!