- emo.gr
- Sport
- We are all Belgians!
Μήπως να πούμε στους αδελφούς της Μεγαλονήσου, να μας δώσουν ένα “12άρι” να τελειώνουμε;
Το έκανε το καθήκον της η ομαδάρα των Βέλγων. Νίκησε 3-4 και τη Βοσνία και την Ερζγοβίνη (2 τόπια για την καθεμιά). Μυθικό ματς με διπλή ανατροπή μέσα σε ένα τεραίν χωράφι έτοιμο για σπορά.
Και χωρίς τον Λουκάκου, καθάρισαν όχι για μας, αλλά για τον εαυτό τους, για τη φήμη τους, για πάρτη τους. Γιατί για τη μεγάλη ομάδα δεν υπάρχει αδιάφορο ματς, δεν υπάρχει ματς που δεν γυρνάει.
Τώρα εμείς θέλουμε δυο νίκες. Με Κύπρο απόψε και Γιβραλτάρ την Τρίτη για να είμαστε στους καλύτερους δεύτερους.
Μήπως να πούμε στους αδελφούς της Μεγαλονήσου, να μας δώσουν ένα “12άρι” όπως στη Eurovision να τελειώνουμε;
-
Χαμός από το πρώτο ματς στους τελικούς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Θλίψη για τον Κολοσσό και τον ποδοσφαιρικό Ολυμπιακό
4 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βρώμα ή βρόμα στην παραλιακή;
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Η Ιστορία είναι ένας επίμονος δάσκαλος
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Έχασε ο ΠΑΟ ή μήπως κέρδισε η Βαλένθια
1 μήνα ΠΡΙΝ