• emo.gr
  • Emotions
  • Η παρακμή του Facebook
Η παρακμή του Facebook

λάθη επί λαθών!

Το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει πως συγκριτικά με 3 χρόνια πριν, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015. Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat συγκριτικά με  τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από τα κορίτσια.

Και λάθη επί λαθών!

Και σαν να μην έφτανε αυτό έγινε γνωστό να λάθος σε λογισμικό ενδέχεται να κοινοποίησε σε όλους μηνύματα που ανήρτησαν 14 εκατομμύρια χρήστες του Facebook επί τέσσερις ημέρες τον Μάιο, ανακοίνωσε ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης.

Εξαιτίας του προβλήματος αυτού κοινοποιούνταν σε όλους τους φίλους οι αναρτήσεις που έκαναν χρήστες του Facebook, ακόμη κι αν είχε επιλέξει να μπορούν να τις βλέπουν μόνο κάποιοι.

Συγγνώμη ζήτησε Έριν Ίγκαν, αρμόδια για θέματα ιδιωτικότητας στο Facebook, αλλά πρόκειται για επαναλαμβανόμενα λάθη, που όλα αφορούν στην ιδιωτικότητα των χρηστών.

Όσοι χρήστες επηρεάστηκαν από αυτό το πρόβλημα θα ενημερωθούν προσωπικά μέσω του λογαριασμού τους.

«Έχουμε διορθώσει το πρόβλημα και από σήμερα θα ενημερώνουμε όσους επηρεάστηκαν και θα τους ζητάμε να κοιτάξουν τις αναρτήσεις που έκαναν την περίοδο εκείνη», πρόσθεσε η Ίγκαν.

Το πρόβλημα διήρκησε από τις 18 ως τις 22 Μαΐου, όμως ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης το ανακάλυψε στις 27 Μαΐου, οπότε και ξαναέκανε τις αναρτήσεις των χρηστών του που επηρεάστηκαν και πάλι προσωπικές.

 

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Παραπατώντας (πρώην Παπανώτας) στο Ευρωσυριζοψηφοδέλτιο
  • Παράταση στις φορολογικές δηλώσεις πριν ξεκινήσουν καν: όλα θα κριθούν στα πέναλτι (πρόστιμα)
  • Συμπλήρωνε το μεροκάματο του στο φορτηγό ο άτυχος αστυνομικός. Οι “λαδιάρηδες” μένουν ήσυχοι, δεν κινδυνεύουν από εργατικό ατύχημα
  • Δε φτάνουν τα πρόστιμα που έπεσαν στις εισπρακτικές: χρειάζεται καθημερινή, πιεστική & πειστική επικοινωνία μαζί τους μέχρι την είσπραξη