• emo.gr
  • Emotions
  • Όταν εμείς τρώγαμε «Pâte sablée», εσείς δεν είχατε δει ακόμη θάλασσα
Όταν εμείς τρώγαμε «Pâte sablée», εσείς δεν είχατε δει ακόμη θάλασσα

Τους κλέψαμε το γλυκό λένε οι Γάλλοι για το Μάστερσεφ

Τους κλέψαμε το γλυκό λένε οι Γάλλοι για το ελληνικό Μάστερσεφ.

Σιγά μην ανακαλύψατε και τον τροχό ρε Γαλόπουλα.

Όταν εμείς τρώγαμε  «Pâte sablée», εσείς δεν είχατε δει ακόμη θάλασσακαι λέγατε στους τουρίστες “πάτε και θα θα τη δείτε, είναι σαν μπλε”.

Από εκεί και πέρα να πούμε ότι στο χώρο της Τέχνης δεν υπάρχει παρθενογένεση και όλοι οι δημιοργοί επηρεάζονται ασυνείδητα ή και συνειδητά.

Από την άλλη το γλυκό έχει τόσες Παρασκευές που μόνο αν προσεύχεσαι σε όλους τους Χαιρετισμούς τις βγάζεις.

Αλλά για να μην πέσουμε στο φθόνο των Γάλλων, έπρεπε να προτείνουμε το «Pâte sablée» σε σχήμα κυλίνδρου, με λεπτομέρειες άσπρης και μαύρης σοκολάτας, σαν σοκολατένιο κοκορέτσι κάπως.

Έτσι δεν θα πέφταμε και στο γαλλικό τροχό λάσπης…

 

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά
  • Με το καλοκαίρι θα ασχοληθεί κανείς ή όλοι με Μουντιάλ, κόμματα και εκλογές;
  • Συνθήκη των Βερσαλλιών σημαίνει ιστορικά κι άλλο πόλεμο και δώσε πόλεμο