• emo.gr
  • Sport
  • Για άλλη Μεριά του γηπέδου
Για άλλη Μεριά του γηπέδου

Απελάστε τον!

Γιατί πρέπει να κουράζεται ο άνθρωπος αφού είναι ντεφορμέ/δεν το έχει/δεν ξέρει να σουτάρει/στρώνει τη μπάλα στους επιθετικούς και μετά την τρώει κάτω από τα πόδια.

Γιατί ταλαιπωρείτε το παιδί;

Δεν το βλέπετε πως ταλαιπωρείται.

Εϊναι για άλλη μεριά του γηπέδου: τον πάγκο, την εξέδρα, το σπίτι του.

Για ball boy είναι λίγο μεγάλος.

Σε άλλες εποχές θα είχε ζητηθεί ήδη η διοικητική απέλασή του.

Ένα βαθύ “απελάστε τον” θα ακουγόταν από τον Άγιο Διονύση ως το Πασαλιμάνι. Μέχρι να ολκληρωθούν οι διαδικασίες αποπομπής θα έκενα προπόνηση στη Λαχαναγορά, με τις μπουλντόζες, στον Κηφισό, κάπου έξω από το προπονητικό κέντρο.

Ο Πειραιάς που θυμήθηκε τους θριάμβους του.

Μετά το 87΄στα εκτός έδρας ματς στην Ευρώπη έτρωγε πάντα 2-3 γκολ.

Παραδοσιακά επί ΠΑΣΟΚ, έτσι συνέβαινε.

Πιο προβλέψιμος και από επεισόδιο της Λάμψης.

Αλήθεια όμως πόσοι γκαντεμόσαυροι μουρλάθηκαν στα “καλό μήνα” και “καλό μήνα” από το πρωί;

Μπλοκ σε όλους, την ατυχία μας μέσα.

Από την άλλη όσοι επιθυμούν πορείες με τα εργατικά συνδικάτα το πρωί.

Στο Τσου λου μας τελείωσε, χλώμιασε και το Γιουρόπα.

Και του χρόνου με υγεία και περαστικά στον Πετράν Τατσόπουλο…

 

 

 

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Λιώνει η Ευρώπη από τον καύσωνα. Εκατοντάδες νεκροί, 1.300 μόνο την τελευταία εβδομάδα
  • Σήμερα ξεκινά το Μουντιάλ. Οι όμιλοι είναι απλά το ορεκτικό. Μπαίνουμε δυνατά με πρόβλεψη για Χ ημίχρονο στο Καναδάς- Νότια Αφρική
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά