• emo.gr
  • Emotive
  • Η “καταραμένη” γραμμή 4 του Μετρό
Η “καταραμένη” γραμμή 4 του Μετρό

Ο τελευταίος Δούκας των Αθηνών, η Ισπανία, οι Αλμογάβαροι, ο Ατσαγιόλι και το τρίχρονο Air BnB στην Ακρόπολη

Φαίνεται πως ξεκολλά η “καταραμένη” γραμμή 4 του Μετρό.

Αυτή που θα περνά από τα Δικαστήρια, από την Πανεπιστημιούπολη, την Πολυτεχνειούπολη, τα τιμημένα χώματα του Κολωνακίου.

“Το μετρό είναι για το λαό, δεν έχει δουλειά εδώ” ήταν η άποψη της ακμάζουσας αστικοποιημένης νομενκλατούρας των “κατσικάδικων”.

Επίσης, πριν δεκαετίες, άνδρας επιφανής, φέρεται να είχε καταραστεί την εν λόγω γραμμή: “αυτή θα γίνει, όταν θα ξαναέχουμε Μητσοτάκη στα πράγματα”, λέει ο αστικός μύθος πως είπε.

Και προχώρησε η γραμμή προς Περιστέρι.

Σε κάθε περίπτωση η γραμμή 4 είναι ανέκδοτο, μεγαλύτερο και από αυτό της Θεσσαλονίκης. Στην Κυψέλη την περιμένουν χρόνια, στου Γουδή βαρέθηκαν.

Είναι βέβαιοι πως λίγα μέτρα αν σκάψει ο μετροπόντικας θα τη βρει έτοιμη, χρυσοποίκιλτη, ίσως και με τους συρμούς.

Υπάρχει όμως συγκεκριμένος λόγος που δε γίνεται η γραμμή τόσα χρόνια.

Η ανασκαφή που θα προκύψει από τον Μετροπόντικα, θα φέρει την Αθήνα μπροστά στην 77χρονη καταλανική ιστορία της.

Η τελευταία κατοικία του τελευταίου δούκα των Αθηνών, Γκωτιέ ντε Μπριέν, θα έρθει στο φως.

Οι Αλμογάβαροι κατέλυσαν τα πάντα, έμειναν στην ιστορία για την αγριότητά τους μας λένε, αλλά η ουσία είναι πως δε θέλουμε να διαλυθεί η Ισπανία και να είμαστε αιτία εμείς, αναδεικνύοντας τη ξεχωριστή ιστορία των Καταλανών.

Από αυτούς μας έσωσε ο Ατσαγιόλι, ένας τραπεζίτης από τη Φλωρεντία, που με σήμα το μπλε λιοντάρι και αισθήματα τυχοδιωκτικά, κατέλαβε την Αθήνα, ενώ οι Καταλανοί ήταν για μια τριετία κλεισμένοι στην Ακρόπολη, με βραχυχρόνια μίσθωση που τράβηξαν λίγο παραπέρα..

Μιας και μετά ήρθαν οι Τούρκοι, οι απόγονοι του Ατσαγιόλι έχουν δικαιώματα στην αττική γη, γι΄αυτό και καθυστέρησε το Κτηματολόγιο τόσους αιώνες.

Θα ρωτήσετε ( από ημιμάθεια ίσως) τι σχέση έχουν όλα αυτά με τη γραμμή 4 του Μετρό;

Καμία, αλλά πάντα πρέπει να υπάρχει μια καλή ιστορία για τις αγκυλώσεις και τις παλινωδίες δεκαετιών.

Μπορεί να παίξει και κάτι πιο εύπεπτο: να υπήρχαν εθνικοί λόγοι για τη μη κατασκευή της.

Μπορεί κανείς υπεύθυνα να μας πει πως δεν θα απελευθερωθούν οι Τιτάνες από το σκάψιμο του Μετροπόντικα;

Μήπως βρουν οδό διαφυγής τα ρυπαρά έθνη;

Μήπως φτιαχτεί υπόγειο σινεμά για ανηλίκους;

Όλα παίζουν και με όλα πρέπει να είμαστε καχύποπτοι. Ιδίως με μια γραμμή, που αν ήταν προτεραιότητα, τώρα θα ήθελε εκσυγχρονισμό, επέκταση και κόντρα μια ακόμη έκταση για πάρκινγκ.

Αμέσως μόλις ολοκληρωθεί θα διασυνδεθεί με το Μετρό της Συμπρωτεύουσας (σταθμός Αλμυρός, ανταπόκριση με μετρό Σαλονίκης) εκεί που το 1311 οι Καταλανοί κέρδισαν την αποφασιστική μάχη, που τους οδηγεί ως φάρος, στην ανεξαρτητοποίησή τους.

 

 

 

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Παραπατώντας (πρώην Παπανώτας) στο Ευρωσυριζοψηφοδέλτιο
  • Παράταση στις φορολογικές δηλώσεις πριν ξεκινήσουν καν: όλα θα κριθούν στα πέναλτι (πρόστιμα)
  • Συμπλήρωνε το μεροκάματο του στο φορτηγό ο άτυχος αστυνομικός. Οι “λαδιάρηδες” μένουν ήσυχοι, δεν κινδυνεύουν από εργατικό ατύχημα
  • Δε φτάνουν τα πρόστιμα που έπεσαν στις εισπρακτικές: χρειάζεται καθημερινή, πιεστική & πειστική επικοινωνία μαζί τους μέχρι την είσπραξη