• emo.gr
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Με πόσα “ρο” η μεταρρύθμιση είπαμε;
Με πόσα “ρο” η μεταρρύθμιση είπαμε;

Καθαιρέσεις θα παίξουν;

Είχε δουλεμένη την ατάκα στην προπόνηση -με τον Βούτση- ο Αλέξης και την ξεφούρνισε.

Και ο Κυριάκος τσίμπησε και μίλησε για μεταρρυθμίσεις επίπλων.

Στην οικονομία άρα θα γίνουν διαρρυθμίσεις, απορυθμίσεις, μάλλον και μετακομίσεις.

Το καζίνο ας πούμε, από βουνό θα πάει θάλασσα. Και το λιμάνι άρα μπορεί να πάει Πάρνηθα.

Και άντε πες καλά ως εκεί: μην αρχίσουμε τις καθαιρέσεις (εσωτερικών τοίχων αλλά ίσως όχι μόνο).

Εκεί θα υπάρχει θέμα.

Μήπως την άλλη φορά που ξαναπάει Μαξίμου το έχει κάνει ενιαίο studio με master bedroom;

Να έχει το νου του ο ιδιοκτήτης γιατί καμιά φορά οι ενοικιασταί κάνουν ό,τι γουστάρουν και χαλάνε την αισθητική του κτηρίου, μη σεβόμενοι την ένδοξη ιστορία του.

Αλέξη, έπρεπε να το είχες δώσει airbnb, τώρα που έχουν τσιμπήσει οι τιμές.

Ο μέσος Έλλην οπαδός έχει -τώρα στην ανάπαυλα από τα ματς των εκλογών- πεισθεί πως οι αρχηγοί είναι χαρισματικοί. Αμφότεροι.

Διότι όταν σου πετάει την ατάκα για τη μεταρρύθμιση, αν είναι ετοιμόλογος ο παίκτης, ρωτάει στο ίδιο ιλαρό ύφος: με πόσα “ρο” η μεταρρύθμιση είπαμε;

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά
  • Με το καλοκαίρι θα ασχοληθεί κανείς ή όλοι με Μουντιάλ, κόμματα και εκλογές;
  • Συνθήκη των Βερσαλλιών σημαίνει ιστορικά κι άλλο πόλεμο και δώσε πόλεμο