• emo.gr
  • Emotive
  • Η ιδανική λύση για συσκέψεις
Η ιδανική λύση για συσκέψεις

Διοίκηση και ευαισθητοποίηση του κοινού δια του παραδείγματος.

Η σίγουρη, η ιδανική,η τέλεια λύση (αν και πιθανώς όχι ενδεδειγμένη, ψάξαμε όλα τα πρωτόκολλα για να τη βρούμε, ανεπιτυυώς) είναι να φορούν όλοι οι άλλοι μάσκες και εσύ όχι

Επίσης πολύ κοντά φαίνονται να κάθονται: καμία πρόνοια για κενά ανάμεσα στους όρθιους παριστάμενους, τύπου  μία ναι, μία όχι, όχι σε όλα,ναι στην άμυνα, ενδεικτική του συνεκτικού, του στενού δεσμού μεταξύ κεντρικής και γενικής Κυβέρνησης.

xardalias

Αν είχε συμβεί τέτοια κοσμοσυρροή, αν είχαμε τέτοιες αποστάσεις σε λαϊκή ή κατάστημα, θα ωρυόταν κανείς για ανευθυνότητα των πολιτών ίσως;

Θα έπεφταν πρόστιμα, θα έκλεινε η υπαίθρια αγορά;

Διοίκηση των πολιτών και ευαισθητοποίηση του κοινού δια του παραδείγματος.

ΥΓ: Ευχαριστούμε την καλή φίλη Π.Ε. για την αποστολή των φωτό από την Θράκη που τόσο αγαπήσαμε.

 

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά
  • Με το καλοκαίρι θα ασχοληθεί κανείς ή όλοι με Μουντιάλ, κόμματα και εκλογές;
  • Συνθήκη των Βερσαλλιών σημαίνει ιστορικά κι άλλο πόλεμο και δώσε πόλεμο