- emo.gr
- emollient
- Δε θέλουμε διαφήμιση για το “Μένουμε σπίτι”, κερνάμε!
Δε θέλουμε διαφήμιση για το “Μένουμε σπίτι”, κερνάμε!
Περιμένουμε υπομονετικά την πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μας!
Δε θέλουμε διαφήμιση για το “Μένουμε σπίτι”, κερνάμε!
Κι αν περιμένατε Σπύρο Παπαδόπουλο που νίπτει τας χείρας του, χάσατε!
Περιμένουμε υπομονετικά την πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μας!
διαβάστε επίσης
-
Χαμός από το πρώτο ματς στους τελικούς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βρώμα ή βρόμα στην παραλιακή;
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Η Ιστορία είναι ένας επίμονος δάσκαλος
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Έχασε ο ΠΑΟ ή μήπως κέρδισε η Βαλένθια
1 μήνα ΠΡΙΝ