• emo.gr
  • Slider
  • Άντε και βγήκα Γιάννη Αντετοκούνμπο, μετά τι γίνεται;
Άντε και βγήκα Γιάννη Αντετοκούνμπο, μετά τι γίνεται;

Έτσι σώθηκε η Εθνική Ομάδα Μπάσκετ των Ανδρών. Η ομάδα της ΝΔ πάλι, παραμένει ίδια με βασικό κορμό απογόνους τριών και πάνω γενεών…

(Φανταστικός διάλογος επί υπαρκτών ζητημάτων)

-Άντε και βγήκα Γιάννη Αντετοκούνμπο, μετά τι γίνεται;

Αυτοί που ψήνονται και με ψήνουν  για να γίνουν Υπουργοί κάνουν μόνο για να σας φέρνουν τα νερά.  Μπάλες και λοιπό εξοπλισμό αποκλείεται και για κανένα λόγο.

Θα μου δώσεις Μπουρούση, Μάντζαρη, Πρίντεζη και Καλάθη που έχουν εμπειρία. Κράτα τους άλλους. Τϊγκα στο ταλέντο είναι κι αυτοί.

-Δε γίνεται Πρόεδρε έχουμε Πανευρωπαϊκό.

-Μα και εγώ για να σταθώ αξιοπρεπώς στην Ευρώπη τους θέλω. Αφρικάνερς έχω.

-Έλα Πρόεδρε να το παίξουμε στις βολές…

Έτσι σώθηκε η Εθνική Ομάδα Μπάσκετ των Ανδρών. Η ομάδα της ΝΔ πάλι, παραμένει ίδια με βασικό κορμό απογόνους τριών και πάνω γενεών…

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά
  • Με το καλοκαίρι θα ασχοληθεί κανείς ή όλοι με Μουντιάλ, κόμματα και εκλογές;
  • Συνθήκη των Βερσαλλιών σημαίνει ιστορικά κι άλλο πόλεμο και δώσε πόλεμο