• emo.gr
  • Slider
  • Γιατί πάνε στη Βουλή τα 12 μίλια;
Γιατί πάνε στη Βουλή τα 12 μίλια;

Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιος δεν υπερψηφίσει είναι σαφώς κατά της επέκτασης…
Μήπως αποδειχτεί πως είναι το “εθνικό θέμα” που πάντα χρειάζεται ως αφορμή και πρόφαση για την προκήρυξη πρόωρων εθνικών εκλογών;

Να θέσουμε κάποια καλοπροαίρετα ερωτήματα:

Του Ειδικού Συνεργάτη

Γιατί πάνε στη Βουλή τα 12 μίλια;

Δεν είναι η Κυβέρνηση αρμόδια και εξουσιοδοτημένη από τον λαό να επεκτείνει την αιγιαλίτιδα ζώνη;

Υπάρχουν δεύτερες σκέψεις πάνω στο θέμα;

Είναι η “καυτή πατάτα” που παρέδωσε ο Νίκος Κοτζιάς στον διάδοχό του;

Γιατί πάει ο Πρωθυπουργός τον Νοέμβριο στην Τουρκία;

Θα έρθουν σύντομα στη Βουλή ή παραπέμπονται στις καλένδες;

Και εκεί τι θα συμβεί;

Θα υπάρξει κανείς που θα πει όχι, με το πρόσχημα ίσως πως δεν γίνεται καθολική εφαρμογή του δικαιώματος επέκτασης στα 12 μίλια, πως αυτό περιορίζεται σε πρώτη φάση μόνο στο Ιόνιο;

Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιος δεν υπερψηφίσει είναι σαφώς κατά …

Διότι η εθνικά ωφέλιμη στάση είναι ασφαλώς υπέρ της άσκησης του δικαιώματος μας, έστω κι αν πριν ασκηθεί δριμεία κριτική κατά της Κυβέρνησης, του Πρωθυπουργού και ΥΠΕΞ.

Μήπως τελικά “το αφήσουμε για αργότερα” κατά τα συνηθισμένα;

Ή μήπως αποδειχτεί πως είναι το “εθνικό θέμα” που πάντα χρειάζεται ως αφορμή και πρόφαση για την προκήρυξη πρόωρων εθνικών εκλογών;

 

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά
  • Με το καλοκαίρι θα ασχοληθεί κανείς ή όλοι με Μουντιάλ, κόμματα και εκλογές;
  • Συνθήκη των Βερσαλλιών σημαίνει ιστορικά κι άλλο πόλεμο και δώσε πόλεμο