• emo.gr
  • emollient
  • Μακεδόνες και Μεγαλομακεδόνες
Μακεδόνες και Μεγαλομακεδόνες

Με τα θραύσματα που περίσσεψαν από το σήμα της ΝΔ φτιάχτηκε το Macedonia The Great

(σύνθεση αγνώστου καλλιτέχνη)

nd_macedonia

Με τα θραύσματα που περίσσεψαν από το σήμα της ΝΔ φτιάχτηκε το Macedonia The Great, όπως μπορεί κανείς εύκολα να διαπιστώσει κι ας μην είναι εικαστικός, ούτε γραφίστας, ούτε κολορίστας.

Ειδικά το Μ φτιάχτηκε από το Ν που υπήρχε περίσσευμα και μπλέχτηκε το πράγμα.

Στο πνεύμα νοικοκυροσύνης που τίποτα δεν πετιέται, όπως ένας ναός χτίζεται πάνω σε έναν παλαιότερο, όπως ένα σπάνιο έργο τέχνης πατά πάνω σε προηγούμενα:  αξιοποιήθηκαν τα κομμάτια κατάλληλα, με μαεστρία, ενθουσιασμό και χρώμα και κάπως έτσι πατώντας πάνω στην ασύγκριτη κληρονομιά μας φτιάχτηκε το καταπληκτικό Macedonia The Great.

Το οποίο είναι ωραίο, είναι δυνατό, είναι γκλόμπαλ.

Και GR και eat και όλα κομπλέ όσον αφορά τα σήματα.

Λεπτομέρεια πως θα κυνηγάμε τους Βόρειους να τηρήσουν τη συμφωνία που δε θέλαμε και δε θα υπογράφαμε, αλλά τι να κάνουμε που τη βρήκαμε έτοιμη.

Διότι αυτοί εμπορικά ξηγιούνται ως εξής:

north

Macedonia

Και τι να καταλάβει ο ξένος δηλαδή: πως αυτοί είναι οι Μακεδόνες και εμείς οι Μεγαλομακεδόνες;

Πως αγοράζουν προϊόντα Μακεδονίτικα τη μια, Μεγαλομακεδονίτικα την άλλη;

Eat and don’t speak (να τρώμε και να μη μιλάμε…)

 

 

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά
  • Με το καλοκαίρι θα ασχοληθεί κανείς ή όλοι με Μουντιάλ, κόμματα και εκλογές;
  • Συνθήκη των Βερσαλλιών σημαίνει ιστορικά κι άλλο πόλεμο και δώσε πόλεμο