• emo.gr
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Οικονομία
  • Νόμος είναι το δίκιο του τραπεζοκαθίσματος!
Νόμος είναι το δίκιο του τραπεζοκαθίσματος!

Δε σου φτάνει ο χώρος μαγαζάτορα;

Βγες στο πεζοδρόμιο, στο δρόμο, πάνω στα δέντρα.
Άπλα έχουμε!

Κανένα μέτρο για τον covid δεν ισχύει πια, όποιος φοράει μάσκα στο δρόμο, οι περαστικοί τον κοιτούν με λύπηση έτοιμοι να του δώσουν ένα ευρώ, αλλά τα μέτρα στην εστίαση καλά κρατούν.

Όχι, μη σκεφτείτε περιορισμό στο συνωστισμό στα ορθάδικα, εκεί θα είμαστε όλοι μαζί, κολλητά, τσικ του τσικ, τόσο κοντά, όσους τους πρώτους 3 μήνες μιας σχέσης.

Αναφερόμαστε στα τραπέζια και στις καρεκλίτσες των μαγαζιώνε.

Μιλάμε για την απόλυτη κατάντια: να εκτείνονται όσο γουστάρουν, κάτω από μπαλκόνια κατοικιών, έξω από τις στέγες μέσα στις καρδιές, καλημέρα φρεντάρα καλημέρα.

Η τροπολογία λέει πως  παραχωρούμενος χώρος μπορεί να εκτείνεται μέχρι του διπλάσιου του χώρου της αρχικής παραχώρησης, ή να είναι ικανός για ανάπτυξη του ίδιου αριθμού τραπεζοκαθισμάτων.

Δηλαδή κανένα έλεος.

Νόμος είναι το δίκιο του τραπεζοκαθίσματος!

Θέλει το χώρο του.

Μην ακούτε τα ξενέρωτα για δημόσιο χώρο, περπατήματα, καροτσάκια μωρών, ΑμεΑ κι άλλα ξενέρωτα.

Δώσε χώρο στην εστίαση, χωρίς καμία …ερυθρίαση.

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά
  • Με το καλοκαίρι θα ασχοληθεί κανείς ή όλοι με Μουντιάλ, κόμματα και εκλογές;
  • Συνθήκη των Βερσαλλιών σημαίνει ιστορικά κι άλλο πόλεμο και δώσε πόλεμο