- emo.gr
- Emotive
- Πίτα, κότα τον Γενάρη και παπί τον Αλωνάρη
Πίτα, κότα τον Γενάρη και παπί τον Αλωνάρη
Άσε την κότα μπατ πουτ Μνημόνιο νταόυν σλόουλι
Ζωή και κότα στο Μαξίμου! Τηρουν με ευλάβεια τα έθιμα: πίτα, κότα τον Γενάρη και παπί τον Αλωνάρη.
Τελικά και παρά τα αντιθέτως λεγόμενα έχουμε νοικοκυρη Πρωθυπουργό. Θα πάρει και μια κατσικούλα, ένα γουρουνάκι, θα φυτέψει και χειμερινό μποστάνι, θα τη βγάλουμε κοτσάνι. Επίσης τώρα πρέπει να αφήσει την κότα να βολτάρει και να πουτ Μνημόνιο νταόυν σλόουλι που έλεγε και η διαφήμιση…
διαβάστε επίσης
-
Χαμός από το πρώτο ματς στους τελικούς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βρώμα ή βρόμα στην παραλιακή;
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Η Ιστορία είναι ένας επίμονος δάσκαλος
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Έχασε ο ΠΑΟ ή μήπως κέρδισε η Βαλένθια
2 μήνες ΠΡΙΝ