- emo.gr
- Sport
- Τον Αλή Μπαμπά και τους 40 κλέφτες λέει ότι κέρδισε η ΑΕΚ
1-0 το ντέρμπι στο ΟΑΚΑ, πενήντα χιλιάδες κόσμος, αποβολές και πέναλτυ
Έσπασε το αήττητο του Ολυμπαικού η ΑΕΚ. Κέρδισε με 1-0 σε ένα παιχνίδι πο χαρακτηρίστηκε από τις αποβολές και το πέναλτυ. Δεν έλειψαν ούτε οι πατροπαράδοτες μπηχτές μετά τη λήξη ένθεν κακείθεν. Με παράπονα για τη διαιτησία ο Ολυμπιακός, για νίκη επί του Αλή Μπαμπά και των σαράντα κλεφτών έκανε λόγο ο κ. Μελισσανίδης. Ο μαγικός κόσμος του ελληνικού ποδοσφααίρου ευτυχώς δεν προσέφερε έκτροπα, για ακόμη μία αγωνιστική. Έξαλλοι πανηγυρισμοί στη Νέα Φιλαδέλεφεια μετά τη λήξη του ματς.
Το ποδόσφαιρο, ως ψυχαγωγικό προϊόν έχει απαξιωθεί πλήρως στη χώρα. Το μη ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, οι εχθροπραξίες μεταξύ των παραγόντων, η κυριαρχία των οπαδών επί των φιλάθλων και το μετριότατο θέαμα, αποτελούν για ακόμη μία χρονιά τα κύρια χαρακτηριστικά της επονομαζόμενης και Super League.
-
Χαμός από το πρώτο ματς στους τελικούς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βρώμα ή βρόμα στην παραλιακή;
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Η Ιστορία είναι ένας επίμονος δάσκαλος
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Έχασε ο ΠΑΟ ή μήπως κέρδισε η Βαλένθια
1 μήνα ΠΡΙΝ