- emo.gr
- Slider
- Ανάπτυξη με …βρώσιμο τρόπο!
Αν πιαστούμε αλλάζουμε πόδι ή πρέπει να συμφωνήσουν οι Θεσμοί πρώτα;
Σαφές και αυστηρό μήνυμα ότι το αριστερό πόδι θα διπλώνει πάντα πάνω στο δεξί και όχι το αντίθετο, έστειλε ο Πρωθυπουργός.
Εκεί που οι πολλοί βλέπουν ομοιομορφία ακόμη και στο τρόπο που καθόμαστε, οι οραματιστές είδαν πως πρέπει να βρεθεί τρόπος όχι μόνο «να υπερβούμε την κρίση αλλά και τις κοινωνικές επιπτώσεις των νεοφιλελεύθερων πολιτικών».
Επιστροφή στην ανάπτυξη με βιώσιμο τρόπο συμφωνήσαμε με τον Μοσκοβισί.
Για αρχή με …βρώσιμο τρόπο, δηλαδή μια ανάπτυξη που θα τη φάμε για τέτοια, αν και θα είναι γιαλαντζί και όχι για τους πολλούς.
Ανάπτυξη ομοιόμορφο «σταυροπόδι» κατά μία έννοια.
Αν πιαστούμε αλλάζουμε πόδι ή πρέπει να συμφωνήσουν οι Θεσμοί πρώτα;
-
Χαμός από το πρώτο ματς στους τελικούς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βρώμα ή βρόμα στην παραλιακή;
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Η Ιστορία είναι ένας επίμονος δάσκαλος
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Έχασε ο ΠΑΟ ή μήπως κέρδισε η Βαλένθια
1 μήνα ΠΡΙΝ