• emo.gr
  • Slider
  • Τη Υπερμάχω Στρατηγώ, Πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ και στον Πύργο τον Λευκό!
Τη Υπερμάχω Στρατηγώ, Πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ και στον Πύργο τον Λευκό!

Ανήρ δ’ άλλα κέκευθεν ενί φρεσίν, άλλα δε βάζει” (ο άνθρωπος άλλα έχει κρυμμένα στο μυαλό του και άλλα λέει)

Ολύμπιος ο νέος Αντιπρόεδρος της Βουλής. Και ΠΑΟΚ. Και Αρχαιολάτρης. Και κυβερνητικός και συνεργαζόμενος. Και μη σας περάσει ποτέ από το μυαλό πως “Ανήρ δ’ άλλα κέκευθεν ενί φρεσίν, άλλα δε βάζει” (ο άνθρωπος άλλα έχει κρυμμένα στο μυαλό του και άλλα λέει).

Ένα ποτ πουρί από παλιές τοποθετήσεις του Αντιπροέδρου που πλέον θα τον καμαρώνουμε και από την έδρα:

«Εμείς οι Ολύμπιοι διδάξαμε στην Οικουμένη εδώ ότι η Έρις γίνεται Έρως, έρως ελευθερίας».

«Και επειδή θα επανέλθουν πάλι οι δυσσεβείς και οι άλλοι Αλλεμανοί ως αρχέκακος όφις, εμείς ξέρουμε ότι θα συμπαραταχθούμε θα συμπορευθούμε, θα συμπολεμήσουμε τη Υπερμάχω Στρατηγώ που’ χει στα μάτια της ψηφιδωτό τον καημό της Ρωμιοσύνης».

Ως ηττημένοι θα δώσουμε σε αυτό τον πλανήτη των πεπλανημένων πλανητών και των πλανήτων την καθ’ημάς καθεστηκυίαν πολιτείαν. Και ποια είναι η καθ ημάς καθεστηκυία πολιτεία; Μία και μόνη: Πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ και στον Πύργο τον Λευκό όσο και αν η Αθήνα θυμώνει

“Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει” ελπίζουμε να πει για τα μάρμαρα της αιθούσης της Ολομελείας

  • Εντυπωσιασμένος
  • Χαρούμενος
  • Απογοητευμένος
  • Θυμωμένος
  • Βαρετό
  • Φοβισμένος

#emo attacks
  • Ο Ζοτς επανήλθε στον ΠΑΟ, μια επιστροφή που ήταν λογικό να συμβεί. Απλά ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και κυρίως η συγκυρία να μην έχει ομάδα ο Ομπράντοβιτς και ο Παναθηναϊκός να θέλει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία
  • Πάει κι ο Στάρμερ: πάνε για 7ο Πρωθυπουργό μετά το Brexit οι Άγγλοι. Μνημονιάρες μόνο με 4 Π/θ βγάλαμε εμείς, για να δείτε την ποιοτική διαφορά
  • Με το καλοκαίρι θα ασχοληθεί κανείς ή όλοι με Μουντιάλ, κόμματα και εκλογές;
  • Συνθήκη των Βερσαλλιών σημαίνει ιστορικά κι άλλο πόλεμο και δώσε πόλεμο