- emo.gr
- Slider
- Αλλάζει και η επιγραφή στο Μνημείο της ΕΡΤ
Σύμφωνα με πλήρως ανεξερεύνητες πληροφορίες, πλέον θα αναγράφεται το εξής:
Αλλάζει εκτός από τη Διοίκηση και η επιγραφή στο Μνημείο της ΕΡΤ.
Σύμφωνα με πλήρως ανεξερεύνητες πληροφορίες, πλέον θα αναγράφεται το εξής:
“Οὐαί ὑμῖν, γραμματεῖς καί Φαρισαῖοι ὑποκριταί ὅτι περιάγετε τήν θάλασσαν καί τήν ξηράν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καί ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτόν υἱόν γεέννης διπλότερον ὑμῶν.” ” (Κατά Ματαθίον Ευαγγέλιο 23.15)
Που σημαίνει: Αλλοίμονόν σας, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, διότι γυρίζετε εις όλα τα μέρη, περιέρχεσθε την θάλασσαν και την ξηράν, δια να προσηλυτίσετε. Και έπειτα τον εξωθείτε εις την κακίαν και την πώρωσιν και τον κάνετε γέννημα της κολάσεως δυό φορές χειρότερον από σας.
Την οποία υποκριτική τέχνη υπηρετούν όλοι οι ασκώντες εξουσία πάνω στη δημόσια τηλεόραση.
Ενίοτε μέτρια, καμιά φορά με πενιχρά και πάντα με καταστροφικά αποτελέσματα…
Πάντως ο πλουραλισμός, η πολυφωνία και η ανεκτικότητα (στην άποψη της εσωκομματικής αντιπολίτευσης ) υπάρχουν ισχυρές διαβεβαιώσεις πως δεν θα διαταραχθούν.
-
Χαμός από το πρώτο ματς στους τελικούς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Θλίψη για τον Κολοσσό και τον ποδοσφαιρικό Ολυμπιακό
4 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βρώμα ή βρόμα στην παραλιακή;
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Η Ιστορία είναι ένας επίμονος δάσκαλος
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Έχασε ο ΠΑΟ ή μήπως κέρδισε η Βαλένθια
1 μήνα ΠΡΙΝ