- emo.gr
- Emotive
- Αυτό είναι σωστό, αυτό είναι σωστό, ο Γιώργος ο Πατούλης στον Οίκο το Λευκό
Make Patoulis great again
Σε παραλήρημα ενθουσιασμού οι ομογενείς κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την 25η στο White House, αποθέωσαν τον Δήμαρχο, μελλοντικό Περιφερειάρχη, με συνθήματα όπως:
-Make Patoulis great again.
-Αυτό είναι σωστό, αυτό είναι σωστό, ο Γιώργος ο Πατούλης στον Οίκο το Λευκό.
-Στο Αμέρικα ούλοι ψηφίζουμε Πατούλη
Η παρουσία του ξεπερνά τα όρια του θριάμβου, καθώς με έναν στρατηγικό ελιγμό κατάφερε το αδύνατο, το αδιανόητο, πετυχαίνοντας χαλαρά και με στυλ τον αντικειμενικό του σκοπό: απαθανατίστηκε μπροστά-μπροστά.
-
Χαμός από το πρώτο ματς στους τελικούς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Θλίψη για τον Κολοσσό και τον ποδοσφαιρικό Ολυμπιακό
4 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βρώμα ή βρόμα στην παραλιακή;
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Η Ιστορία είναι ένας επίμονος δάσκαλος
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Έχασε ο ΠΑΟ ή μήπως κέρδισε η Βαλένθια
1 μήνα ΠΡΙΝ