- emo.gr
- Emotions
- Το άσπρο σακάκι φόρεσε και πήγε για το μπόλι, ευτούνο που του λέγανε για να το κάμει όλοι
Το άσπρο σακάκι φόρεσε και πήγε για το μπόλι, ευτούνο που του λέγανε για να το κάμει όλοι
τώρα που πιάνει φάιβ τζι θα τα σαρώσει όλα
ξυδάκι πιείτε φιλελέ κι εμείς την Coca Cola
Το άσπρο σακάκι φόρεσε και πήγε για το μπόλι
ευτούνο που του λέγανε για να το κάμει όλοι
το ΄ξερε πως το Φάιζερ θα ήταν σκέτη πίκρα
αλλά ποιος τον άκουγε τον αρχηγό τον Τσίπρα
Έκαμε δόση δυνατή, την ήκουσε ο αυχένας
μα χαλάλι τσι να μην του τη λέει ο καθένας
τώρα που πιάνει φάιβ τζι θα τα σαρώσει όλα
ξυδάκι πιείτε φιλελέ κι εμείς την Coca Cola
διαβάστε επίσης
-
Χαμός από το πρώτο ματς στους τελικούς
3 εβδομάδες ΠΡΙΝ -
Βρώμα ή βρόμα στην παραλιακή;
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Η Ιστορία είναι ένας επίμονος δάσκαλος
1 μήνα ΠΡΙΝ -
Έχασε ο ΠΑΟ ή μήπως κέρδισε η Βαλένθια
2 μήνες ΠΡΙΝ