Δεν θα το υπονοήσουμε, θα το πούμε ξεκάθαρα. Πολύ φοβόμαστε πως η Κυβέρνηση κάνει επικοινωνιακή διαχείριση της πανδημίας.
20 Μαρτίου 2020, 19:48
Δεν θα το υπονοήσουμε, θα το πούμε ξεκάθαρα. Πολύ φοβόμαστε πως η Κυβέρνηση κάνει επικοινωνιακή διαχείριση της πανδημίας.
Δεν είπε ούτε “εγώ πότε θα γίνω γιαγιά” ούτε “κάντε τα βρε κι εγώ θα τα μεγαλώσω”
Πάνε περίπατο και το σύμφωνο σταθερότητας και τα πλεονάσματα και οι συγκρατημένες δημόσιες δαπάνες και οι μέχρι χτες παράνομες κρατικές ενισχύσεις.
Που θα πιώ τώρα τον freddo μου;
Η “μαύρη πανώλη” του Μεσαίωνα σε μια σύγχρονη εκδοχή μαζικής καταστροφής
Σχεδόν τέσσερα χρόνια πριν, η ταινία μιλούσε για έναν ιό, που στόχο είχε την τιθάσευση της αύξησης του παγκόσμιου πληθυσμού!
λόγω καρναβαλιών επικράτησε όχι η ψυχραιμία, αλλά ένα κλασικό δε βαριέσαι αδελφέ, μια ζωή και μια Αποκριά έχουμε, μια γριπούλα είναι κτλ
υπάρχει η τεχνολογική δυνατότητα να παίξει και στις επαναλήψεις
οι Σύροι πρόσφυγες ντύθηκαν Σομαλοί, και γενικά Αφρικάνοι, για να στείλουν ένα μήνυμα κατά του ρατσισμού
θα ξεσπάσει μια νέα ανθρωπιστική καταστροφή η οποία θα έχει λάβει χώρα με εντολές δοσμένες από την κυβέρνηση Ερντογάν!
Ωδή στις καταθέσεις που έγιναν σίριαλ.